“Place to be ;-)”
Beoordeling van POP-UP Sablon

POP-UP Sablon
Reserveren met
POP-UP Sablon is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 136 van 4.099 Restaurants in Brussel
3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriet van de buurt, lekker eten, fijne atmosfeer en heerlijke joviale bediening ;-)
Iedere keer is het een beetje thuis komen door het super personeel.

Datum van bezoek: december 2017

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met het gezin en heel hard genoten. De supervriendelijke bediening maakt de ervaring af. Eten is lekker en goede kwaliteit. Bediening was vlot.

Datum van bezoek: december 2017
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gedineerd bij Pop-up Sablon. Mooie bistro in een gezellige buurt. De bediening was goed en ons voorgerecht was ook lekker (duo kaas-garnaalkroket. Ons Vlaamse stoofcarbonaden daarentegen was heel wat minder. Weinig vlees, veel vet! Heel jammer!

Datum van bezoek: november 2017
Tom L, Eigenaar van POP-UP Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2017

Beste Ruud,

Bedankt voor u beoordeling.
Het spijt ons dat u de stoofcarbonaden niet lekker vond.
Ik vrees dat u misschien een slechte portie heeft ontvangen want de meeste mensen zijn wel fan van onze carbonaadjes.
Desondanks vinden we het wel fijn dat de rest in orde was. We hopen u natuurlijk terug te zien om u gastronomisch tevreden te stellen met eventueel een ander gerecht !

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier zeker en vast terug. Men is er vriendelijk, de muziek is er super, het eten lekker en de porties groot! Dat alles in een heel cosy ingerichte zaak!

Datum van bezoek: augustus 2017
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten op terras met gezin. Ook kindermenu mogelijk. Nu veel mosselen gerechten, oa met risotto.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die POP-UP Sablon bekeken, bekeken ook

In POP-UP Sablon geweest? Deel je ervaringen!