“keus uit 4 ballen per dag”
Beoordeling van Balls & Glory Bourse

Balls & Glory Bourse
Geclassificeerd als nr. 300 van 4.022 Restaurants in Brussel
31 mei 2018 beoordeeld

Met een collega hier gaan eten. Gekozen voor de stoemp met een bal met champignon en truffel. Ik had gehoopt dat de Luikse bal op het menu zou staan maar helaas. Maar ook deze bal was lekker. De stoemp was met doperwtjes. Een goei bord eete. Als ik nog eens in een stad met Balls & Glory ben, ga ik zeker nog eens eten. Er staat gratis water op tafel en er is gratis fruit als dessert. Prima.

Wim B, Owner van Balls & Glory Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

YES YES YES! Mission accomplished! See you soon? ;-)

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen op een warme avond in Brussel op terras van Balls & Glory terecht. Had er al van gehoord, dus was benieuwd. Kennis van het Nederlands was een ramp, maar dat gebeurt wel vaak in Brussel. Op de website staan veel gehaktballen vermeld, maar uiteindelijk zijn er maar 4 soorten, 1 stoemp en 2 salades, dacht ik. Begrijp enerzijds de keuze voor beperkt assortiment (versheid). Anderzijds doet de website wat anders vermoeden (ook al staat er in het klein vermeld dat er maar 4 gehaktballen/dag zijn). Het was wel lekker, zonder meer. Leuke presentatie.

Wim B, Owner van Balls & Glory Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Dag anjake,
we vinden het ontzettend jammer te horen dat je niet 100 % hebt kunnen genieten van onze balls!
We bieden inderdaad maar 4 ballen per dag aan, zodat we jullie razend snel en super vers kunnen voorzien van een portie balls!
Toch willen we je bedanken voor de feedback, we zullen eens een kijkje nemen naar onze website om dit aspect meer in de kijker te zetten.
Hopelijk kom je toch nog eens langs, want elke dag staan er 4 NIEUWE ballen op de menu ;-)

23 maart 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst , leuke formule die lekker is en betaalbaar . Gratis water en fruit op tafel , goeie bediening .Als je een klein budget hebt om eens iets lekkers uit te proberen ( ook met kinderen ) moet je hier wezen

Wim B, General Manager van Balls & Glory Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Yes! That's how we like it! Leuk dat jullie ervan hebben genoten en tot de volgende keer? ;-)

2 februari 2018 beoordeeld

Voor het optreden "Levend en vers" van Wouter Deprez de innerlijke mens nog aangesterkt. Balls & Glory is een tof concept. We werden snel bediend en het eten was gewoon lekker. Het gratis water en extra fruit waren ook leuke extra's.
Wel moesten we als newbee's ons plan wel trekken. Aan de toog hangen keuzebladen en staan de dagaanbiedingen aangeprezen, ... maar dat moet je zelf wel uitzoeken.

Sounds like a real ball-adventure! Hopelijk hebben jullie alles goed gevonden en er een toffe avond aan overgehouden! Tot snel voor een tweede ball? ;-)

19 januari 2018 beoordeeld

Voor alle duidelijkheid: dit gaat over de vestiging naast de Beurs (Mausstraat).
Wat ergerlijk was, dat de jongen achter de toonbank enkel Frans en Engels wenste te spreken- en dat voor een van oorsprong Vlaamse onderneming!
Over de gehaktbal met spinazie en het slaatje enkel lof: lekker en vers, en snel klaar.
Ook de karaf met water op elke tafel is een pluspunt. Bij de kassa was er dan wel iemand met enige talenkennis.
Ik begrijp dat Wim B. iedereen een kans wil geven, maar een beetje respect voor een groot deel van je klanten (ik hoorde veel Nederlands spreken) zou toch welkom zijn.

We will work on that ;-) Thanks alvast voor de mooie woorden!!

Reizigers die Balls & Glory Bourse bekeken, bekeken ook

In Balls & Glory Bourse geweest? Deel je ervaringen!