“Prachtig interieur”

Geclassificeerd als nr. 3.153 van 4.042 Restaurants in Brussel
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Een prachtig interieur en een ruim terras. Het is aangenaam vertoeven. De bediening is afhankelijk van de garcons, soms snel en vriendelijk, soms onaandachtig en vergeetachtig.
Zo duurde het heel lang voor we iets konden bestellen en daarna kwam men met het gerecht aan terwijl we nog aan het aperitieven waren. Opvolging kan beter.
We namen de schotel 'americain'. Het vlees was zeer lekker, maar er hadden wel iets meer ingredienten mogen zijn om de americain iets meer smaak te geven.
We bestelden de huiswijn, men bracht ons een andere fles dan op de kaart, gelukkig was de wijn uitstekend.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 personen simpel maar lekker gegeten. Balletjes in tomatensaus waren heel lekker met een goed gekruide licht pikante tomatensaus saus. Vriendelijke bediening.

28 maart 2018 beoordeeld

Mooie historische locatie, het was heel lang geleden dat we dit café restaurant hebben bezocht. Nog altijd dezelfde Brusselse nonchalante manier. Hoegaarden in een Leffe glas ? Een beetje vergeten dat we ook nog moeten eten maar.... SUPER lekkere gegrilde entrecote met lekker choronsaus en roquefort saus. Wel vriendelijke bediening door echt Brussel ketje.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het interieur maakt deze zaak de moeite om eens te bezoeken. De bediening was wat aan de late kant en veel spiegels in het pand waren vuil. Toch de moeite waard!

29 januari 2018 beoordeeld

mooi oud interieur met geslaagde renovaties achteraan
vriendelijke en vlotte bediening, verzorgde maaltijden
dus: meer doen dan in het voorbijgaan naar binnen turen naar het interieur

Reizigers die Le Falstaff bekeken, bekeken ook

In Le Falstaff geweest? Deel je ervaringen!