“Lekkere thai”
Beoordeling van Les larmes du tigre

Les larmes du tigre
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Les larmes du tigre is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 241 van 3.923 Restaurants in Brussel
Keukens: Thais
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 januari 2017 beoordeeld

Les larmes du tigre aan het justitiepaleis in Brussel is al jaren een referentie voor de betere Thaise keuken (met toegevingen aan de westerse smaak). Modern, fris interieur. Behoorlijke keuken. Enige minpunt: wij kwamen iets voor rush hour 's avonds (dus voor 20u - 20u30) en toen verliep de bediening vlot, maar naargelang het restaurant vol stroomde, verliep de bediening chaotischer (tafel naast ons heeft minstens twintig minuten moeten wachten vooraleer hun bestelling werd opgenomen)

19 juni 2016 beoordeeld

brunch aan 35 € / persoon
Eten is matig-gemiddeld, een paar gerechten zijn smaakloos gelukkig zijn er de sausjes om op smaak te brengen.
dessert is banaal = wat fruit en ijskreem en lychees waar geen smaak inzit.
prijs wijnen zijn aan de hoge kant : 24 € voor een 1/2 fles witte( huis)wijn
zal bij dat ene bezoek blijven

4 maart 2016 beoordeeld

Aangenaam interieur in de schaduw van het justitiepaleis met zeer kenmerkende thai-keuken. Snelle en vriendelijke bediening.
Niet steeds gemakkelijke conversatie met personeel en nog minder in het Nederlands.
Zeer verzorgde en heerlijke gerechten. Wie van thaise keuken houdt moet zeker eens langs gaan

26 oktober 2015 beoordeeld

Ik was er uitgenodigd en was er wat met schrik naartoe gegaan: de oosterse keukens hebben de naam nogal pikant te zijn. Maar neen: alles in netjes aangegeven ! De gerechten waren zonder onderscheid zeer smaakvol, de timing gerespecteerd en de factuur verteerbaar.

28 april 2015 beoordeeld

Ben met mijn collega's daar gaan eten en twas er zeer lekker vriendelijke bediening en mooie kader echt nen aanrader excellent !

• Sfeer

Reizigers die Les larmes du tigre bekeken, bekeken ook

In Les larmes du tigre geweest? Deel je ervaringen!