“alles heerlijk, top!!”

Geclassificeerd als nr. 13 van 4.070 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 mei 2018 beoordeeld

Bij aankomst staat er een voiturier, die je wagen gaat verplaatsen dus voor parking hoef je niet te zorgen.We zijn fijn ontvangen in de zaak en hebben een tafel gekregen met zicht op de open keuken.Alles was zeer lekker en een streling voor het oog,niet alleen de gerechten maar de borden hadden telkens een andere vorm, kleur fantastisch.We hadden de menu 'valse a 7 temps' kostelijk maar de moeite waard, daarbij hebben we aangepaste wijn genomen .Heerlijk alles

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds een aantal *zaken bezocht en "Bon Bon" is 1 of the best (tot nog toe); elk geserveerd gerecht is af. Voiturier is een leuk pluspunt...hier kom ik (hopelijk) nig terug!!!

28 april 2018 beoordeeld

Gelegen voorbij de Europese wijk in Brussel in een mooi, residentieel deel van Brussel. Het restaurant is gevestigd in een mooie, klassiek woning en biedt perfecte service en een innovatie Franse - hedendaagse keuken. Prachtige borden met al even mooie gerechten. De équipe - er werken echt veel mensen in de keuken én de zaal - zorgen dat de gerechten op een perfecte manier op je bord terecht komen. Wij hadden menu "Valse à 5 temps" en waren erg tevreden. Ook de selectie van wijnen voldeed aan onze verwachtingen.
Van het aankomen (er is een voiturier) tot het vertrek alles is tot in de puntjes in orde. Ongedwongen en toch chic. 2 Sterren zeker waard!

25 februari 2018 beoordeeld

Genieten van begin tot einde. Elk hapje, elke gerechtje was af. Het was nog lang nagenieten. Hier kom ik zeker nog terug!

27 november 2017 beoordeeld

Vriendelijke, professionele bediening . Aangenaam interieur (met open keuken). Mooi afgewerkte en smaakvolle gerechten (arbeidsintensief). Topkeuken maar ook vrij duur.

Reizigers die Bon Bon bekeken, bekeken ook

In Bon Bon geweest? Deel je ervaringen!