“Topkeuken maar ook duur ....”
Beoordeling van Bon Bon

Bon Bon
Geclassificeerd als nr. 7 van 3.922 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 november 2017 beoordeeld

Vriendelijke, professionele bediening . Aangenaam interieur (met open keuken). Mooi afgewerkte en smaakvolle gerechten (arbeidsintensief). Topkeuken maar ook vrij duur.

12 november 2017 beoordeeld

Bonbon is ondertussen een gevestigde waarde in het Brusselse en gelauwerd met 2 Michelin sterren.Wij herinneren ons nog het heerlijke diner zoveel jaren geleden op het oude adres. De verwachtingen waren dus hooggespannen.
De verwelkoming viel al wat tegen, wellicht omdat de staf totaal nederlands-onkundig is. We kozen voor het 'surprise'-menu 'valse à 5 temps' met aangepaste wijnen. Dit is het 'kleine' menu geprijsd aan 185€ (260€ met bijpassende wijnen). Daar mag je toch al iets voor verwachten.
En eerlijk, naast de onhandige bediening bleken ook de gerechten niet te voldoen aan onze 2 sterren verwachtingen. Ik ken heel wat 1 ster restaurants waar we meer verrast werden. De enige schotel die er echt bovenuit stak waren de creatief bereide oestertjes. Ook de bijpassende wijnen waren ondermaats en waren de extra prijs niet waard.
Al bij al hebben we wel lekker gegeten, maar bediening en kwaliteit-prijs verhouding zijn niet ok. Dit restaurant voldoet niet aan de 2 sterren quotatie.

5 juli 2017 beoordeeld

Uitgenodigd door familie voor een huwelijksverjaardag, Belgische topkwaliteit, perfecte service , wij komen hier zeker terug

20 mei 2017 beoordeeld

Ben gisteren met mijn echtgenote gaan eten.
De ontvangst is koel en zelfs goedenavond kennen ze in het Nederlands niet , indruk dat ze een minachting hebben voor de grootste taal van het land.
De chef deed zijn best was vriendelijk en sprak enkele zinnen in het Nederlands .
Het eten is heel fijn van smaak, de aangepaste wijnen zijn wel ondermaats.
De gerechten zijn mooi gedresseerd maar heel weinig en zonder brood heb je onvoldoende gegeten.
Het is wel schandalig duur en er zijn veel betere sterrenrestaurants.

5 mei 2017 beoordeeld

Wel,
gaan eten op 21 april 2017.
Zelfde verhaal als hieronder.
het eten op zich zeer lekken ( 6 van de 7 ) gerechten waren meer dan OKE.
bediening: veel te veel fouten.
We hebben een gerecht dubbel gekregen, tot men doorhad dat ze hetzelfde gerecht aan ons hebben gegeven, was voor tafel ernaast. zelf moeten vragen achter ons eerste broodjes, en zelf nog achter boter moeten vragen. Ik heb een non-alcoholische coctail besteld, nooit gekregen. De saus waren ze bij 2 van de 7 gerechten vergeten (daar moesten ze opnieuw om). 2 keer geen bestek ingelegd, kwam achter.
En niemand van het personeel spreek nederlands of engels.
Vraag is of men dan 19.5 waard is. geweest in Hof van Cleve in maar van 2017: toch hoger niveau. Geweest naar de Pastorale: heeft maar 17 in GM, maar stond toch veel hoger.
Het eten was zeer goed, maar alles errond was zeer middelmatig.

Reizigers die Bon Bon bekeken, bekeken ook

In Bon Bon geweest? Deel je ervaringen!