“Grote merveilleux”
Beoordeling van Aux Merveilleux de Fred

Aux Merveilleux de Fred
Geclassificeerd als nr. 1 van 70 Dessert in Brussel
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan aan de venster toekijken hoe deze gemaakt worden. Ze zijn iets duurder qua prijs maar doordat deze zo groot en zeer lekker zijn heb ik geen probleem dit hiervoor te betalen. Vriendelijk personeel en een vriendelijke en vlotte bestelling die snel vooruit gaat. We komen hiet zeker nog terug!

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar iets lekkers voor bij de koffie/thee? Bij Aux Merveilleux de Fred hebben ze heerlijke handgemaakte meringues. In deze patisserie kan je ook thee/koffie met wat lekkers eten. Er is ook koek, wafel, koffiebroodjes etc. Ook voor een (beperkte zoete) lunch of eenvoudig ontbijt kan je hier terecht.

9 september 2017 beoordeeld

maaltijden en keuze prima maar had net iets extras verwacht. Het was aangeraden maar wij vonden het niet bovengemiddeld. Lag an de algemene atmosphere.

13 maart 2017 beoordeeld

Een grote merveuilleux met witte chocolade gekocht (2,75 eur).

Heel zacht en licht van smaak, geen overdreven zoetigheid.
Verschillende texturen binnenin: meringue, room, buitenkant witte chocoladeschilfers. (ze hebben ook andere smaken)

Elke hap was verrassend en overheerlijk!

Voor herhaling vatbaar!

20 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ritje naar Brussel waard. De beste merveilleux ooit. Lekker licht niet te zoet. Gewoon geweldig. Eens je deze gegeten hebt, zijn al de andere merveilleux niets meer

Reizigers die Aux Merveilleux de Fred bekeken, bekeken ook

In Aux Merveilleux de Fred geweest? Deel je ervaringen!