“aardig restaurant/bakkerij maar toch net niet dat”
Beoordeling van Aux Merveilleux de Fred

Aux Merveilleux de Fred
Geclassificeerd als nr. 1 van 63 Dessert in Brussel
9 september 2017 beoordeeld

maaltijden en keuze prima maar had net iets extras verwacht. Het was aangeraden maar wij vonden het niet bovengemiddeld. Lag an de algemene atmosphere.

13 maart 2017 beoordeeld

Een grote merveuilleux met witte chocolade gekocht (2,75 eur).

Heel zacht en licht van smaak, geen overdreven zoetigheid.
Verschillende texturen binnenin: meringue, room, buitenkant witte chocoladeschilfers. (ze hebben ook andere smaken)

Elke hap was verrassend en overheerlijk!

Voor herhaling vatbaar!

20 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ritje naar Brussel waard. De beste merveilleux ooit. Lekker licht niet te zoet. Gewoon geweldig. Eens je deze gegeten hebt, zijn al de andere merveilleux niets meer

27 oktober 2015 beoordeeld

De merveilleux zijn volgens mij de lekkerste die je kunt vinden. Super vers, heel licht en zeker niet te zoet.
De service is voor verbetering vatbaar, nogal traag.

14 juli 2015 beoordeeld

Door de overige reviews op deze website, ben ik met hoge verwachtingen naar Aux Merveilleux gegaan. Ik verwachte iets waar ik heel blij van zou worden (note: ben wel heel kritisch). Wij hadden twee verschillende smaken van hun specialiteiten genomen (Le Merveilleux, Le Manigfique). Het was goed, maar voldeed niet aan onze verwachtingen.

Daarnaast, ik vond de manier waarop ze in Aux Merveilleux te werk gaan superb. Zij zijn één van de enige restaurants waar de medewerkers het geld helemaal niet aanraken. Dat is erg hygiënisch! Dus complimenten daarvoor.

Reizigers die Aux Merveilleux de Fred bekeken, bekeken ook

In Aux Merveilleux de Fred geweest? Deel je ervaringen!