“Slechte bediening en erg duur.”
Beoordeling van Chez Leon

Chez Leon
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Chez Leon is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 516 van 4.021 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit bekende restaurant is heel erg groot. Het bestaat uit heel veel verschillende ruimten. De bediening aan onze tafel liet erg te wensen over. We hebben verschillende keren zaken besteld die uiteindelijk niet kwamen. Verder stond het wel op de rekening. Niet betaald natuurlijk. Verder was het heel erg lawaaierig. Het was redelijk maar veel te duur voor de hoeveelheid eten. Kortom geen aanrader.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Moest meer dan 15 minuten wachten, ik was blijkbaar niet belangrijk en ben opgestapt. De ober bedankte zich voor mijn komst, dat dan weer wel.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier met een Brusselse vriend en omdat we onlangs een reportage zagen over deze plaats, die doorgaans enkel door toeristen wordt bezocht, wilden we 'als locals' toch eens proberen. Dit restaurant is niet echt gezellig en meer een fabriek. We hadden vrij snel een tafel, maar de ober vergat de bestelling op te nemen. Toen we eindelijk hadden besteld kwam er plots een tweede ober om de bestelling opnemen, terwijl we daarvoor meer dan tien minuten hadden moeten wachten. Vrij vlug bracht men de garnaalkroketten. Correct maar niet speciaal. Daarbij vergat men echter onze drank (karafje witte wijn) te serveren zodat we bij ons voorgerecht geen drank hadden. De mosselen werden ook correct geserveerd. We namen geen dessert en rekenden af. De prijs was te duur voor wat we kregen. Ook lastig was dat de ober een onaangename zweetgeur verspreidde. Ik denk dat er betere mosselrestaurants in Brussel zijn. Dit restaurant is misschien aantrekkelijk voor toeristen en de zaak is wereldberoemd, maar het blijft toch een voedselfabriek en is niet gezellig.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Te uitgebreide+chaotische kaart. Stokbrood wordt tussen de vaat gesneden. Salade was vies, rommel op het bord.

5 februari 2018 beoordeeld

gewoon, lekker als men niet wat meer gewoon is, maar moeder aan de haard of supermarktkeuken zal even goed zijn

Reizigers die Chez Leon bekeken, bekeken ook

In Chez Leon geweest? Deel je ervaringen!