TripAdvisor

Keukens: Frans, Spaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

l' Ogenblik bezocht op aanraden van een andere restauranthouder.

Lekkere keuken, net even iets anders.

Niet echt goedkoop, maar blijft zeker betaalbaar.

Vriendelijke bediening, ook al spreekt men geen Nederlands

Datum van bezoek: augustus 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

L’ogenblik ligt aan een van de zij armen van een van de mooiste passages van België. De kaart is uitgebreid, met veel vis en veel vlees. De garnalenkroketten zijn prima garnalig. Lekker vol grijze garnaaltjes. De zeebaars is simpel en heeft de perfecte garing, geserveerd met groentjes. De filet pur met een zeer romige pepersaus met veel groene pepers. Heerlijk. Een echte Brusselse brasserie.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lunch aan correcte prijs in een fantastisch kader. Art deco-stijl in de prachtige galerij. Zeker een must do!

Datum van bezoek: mei 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn de Franse arrogantie in Parijs gewoon, maar het misprijzen waarmee we werden ontvangen, ons eerst willen dumpen op de meest ongezellige tafel vlak aan een drukke doorgang, niet eens de moeite doen om ons zelfs aan te spreken, een hele maaltijd niet in het Nederlands te worden bediend, en zelfs was het eten correct en lekker, de gepeperde rekening kwam eerder zuur over. Alleen toen ik mijn bankkaart gaf kon er een “dank u wel” af.

Datum van bezoek: maart 2019
28 februari 2019 beoordeeld

Toch één van de meer gezellige restaurants in Brussel. Ik heb heerlijk genoten van het eten (zalm en crème brûlée). Obers kennen iets van wijnen. De kleine, donkerdere zaal op het einde van de St. Hubertusgalerij creëert een bijzondere en vooral gezellige sfeer. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant de l’Ogenblik bekeken, bekeken ook

In Restaurant de l’Ogenblik geweest? Deel je ervaringen!