“slechte kwaliteit”
Beoordeling van La Taverne du Passage

La Taverne du Passage
Reserveren met
La Taverne du Passage is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 708 van 4.048 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Diner, Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Deze middag een filet pur gaan eten. Prijs 29,90 €.
Was helemaal geen filet pur en een superklein stuk ( ik denk rond de 100 gram) . Ik dacht dat het een kinderschotel was.
De steak( zogezegde filet pur ) zat vol pezen en een leeg bloedvat . Toen ik dit meldde lachtte men dit gewoon weg.
Schandalig voor de prijs die ze vragen, mij zien ze er nooit meer terug.

ATGP, Responsable commercial van La Taverne du Passage, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2018

Geachte,
Bedankt voor uw bezoek en uw commentaar.
De mening van onze klanten is voor ons heel belangrijk, het is onze enige manier om ons te verbeteren.
Een van onze waarde is eerlijkheid en het is dus niet onze doel om onze klanten te bedringen. Als u een "filet pur" heeft besteld, dan heeft u een "filet pur" gekregen, en zeker geen steak. De hoeveelheid wat op de menu geschreven is, is de hoeveelheid wat wij aan tafel bedienen.
Het spijt ons dat u niet naar uw zin heeft gehad! Met vriendelijke groeten
Ilhame

1 mei 2018 beoordeeld

Voor een kleine hap nogmaals verzeild in deze mooie brasserie. Zowel de kaas-als garnaalkroketten staan nog steeds vermeld als "specialiteit". Ik heb me laten verleiden door een duo en mijn tafelgenoot nam een vol-au-vent. De kaaskroket was goed, maar de vormeloze garnaalkroket had geen krokant korstje en er zaten amper garnalen in. Het kipgerecht was ook niet om naar huis over te schrijven.Toen ik de ober een opmerking maakte over de garnaalkroketten zei hij de garnalen er moest bijgedaan hebben. Voor een kleine hap verkies ik in de toekomst hun buur, Pistolet Original. Voor veel minder geld zal ik dan tenminste iets lekker gegeten hebben.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn in België en Brussel zoveel betere brasseries dan deze, waar je voor zeer middelmatige kost veel betaalt. Wat een toeristisch uithangbord kon zijn in de mooie Koninginnengalerij is geen referentie voor de Belgische keuken. Jammer!

18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker in deze op en top traditionele brasserie in hartje Brussel. Klassieke kaart met alleen maar toppers erop.

26 december 2017 beoordeeld

Je keert terug in de tijd qua inrichting en sfeer. Het is er meestal druk (reserveren) dus.
Bediening verliep vlot en vriendelijk ondanks de drukte. Keuzemenu en de kaart op hun site te bekijken. Uitgebreide wijnkaart. Ga er niet voor een romantisch etentje wel om van de sfeer te genieten.
Ook de overdekte Galerie de la Reine waarin deze taverne gelegen is is het bezoeken waard en past volledig in die sfeer.

Reizigers die La Taverne du Passage bekeken, bekeken ook

In La Taverne du Passage geweest? Deel je ervaringen!