Beoordeeld op 23 februari 2020

Als "frequent traveller " mag ik meegeven dat dit wat verborgen hotel vlak bij de Galerie Saint Hubert in het centrum van Brussel een pareltje is . Het hotel is een modern kleedje gestoken , zeer net en voorzien van alle comfort .
De ontvangst was vriendelijk en efficiënt .De prijs/kwaliteit verhouding zit goed . Het ontbijt is excellent .Een aanrader .

Datum van verblijf: februari 2020
Charlotte D, General Manager van Hotel des Galeries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste philip135

Dank u wel voor uw feedback !

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 23 januari 2020

Wij verbleven hier in 1 nacht, de kamer was bijzonder fraai, prachtige en luxueuze badkamer. Het bed slaapt perfect. Wij hadden een kamer op het vierde verdiep. Wij hoorden met het raam gesloten amper iets van de sint-hubert galerij. Wij hebben uitstekend geslapen. Het ontbijt is fantastisch, wij vroegen achter een wafel, deze werd vers klaargemaakt!

Kamertip: Vraag kamer op verdiep vier voor rustigere kamers.
Datum van verblijf: januari 2020
Charlotte D, General Manager van Hotel des Galeries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Dear JosBos

Thank you very much for your review !

We hope to welcome you back.

Beoordeeld op 7 januari 2020

Kamer was super in orde (suite #38) op een ideale locatie in Brussel. Proper, van leuke faciliteiten voorzien en moderne inrichting. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, ook aan de telefoon voor meer inlichtingen.

Datum van verblijf: januari 2020
Charlotte D, General Manager van Hotel des Galeries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

Dear Lynn J

Very happy to hear you enjoyed the room 38 ! It is our little paradise, home away from home :)

Thank you very much for your review and we hope to welcome you back !

Beoordeeld op 13 december 2019

Kleinschalig, gezellig hotel waarvan de stijlvolle kamers uitgeven op de Galleries de Saint Hubert, met een zalig verzorgd ontbijt, en midden in het centrum van Brussel. Leuke geluidsinstallatie in de kamer ook.

Datum van verblijf: december 2019

Dear wardvanderweyen,

Many thanks for your kind review and we hope to welcome you back !

Beoordeeld op 24 november 2019

Fantastische, gezellige, ruime kamer! Heerlijk ontbijt! Perfecte ligging en supervriendelijk personeel!
Tip: reserveer zeker een plekje in het bijhorend restaurant Comptoir des Galeries, een aanrader!

Datum van verblijf: november 2019
Charlotte D, General Manager van Hotel des Galeries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Dear lady3xwh

Thank you very much for your kind review !

We are so glad that you have enjoyed your stay with us.

We hope to see you again soon.