“Lekker gegeten”
Beoordeling van Brussels Grill Grote Markt

Brussels Grill Grote Markt
Reserveren met
Brussels Grill Grote Markt is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 633 van 4.096 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker. Qua sfeer moet je van houden. Ze mogen het restaurant restaureren naar een iets moderner gebouw. Het eten is ook betaalbaar. Ik heb een salade genomen en een BBQ chicken.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 10 minuten wachten zelf om een kaart gelopen. Vervolgens werden we enigszins snel geholpen. Personeel was redelijk vriendelijk. Prijs was toeristisch, wat logisch is. Toen er twee “straatmuzikanten” (twee jonge ventjes met harde discobeat) voor het terras kwamen spelen, hebben we zsm betaald en zijn we gevlucht.

12 juni 2018 beoordeeld

Het eten is niet een aanrader, het terras wel en de bediening was goed.
Jammer dat het eten, behalve de zalm, droog en smaakloos is.
De friet slap, en de halve kip droog en smaakloos.

Nee, absoluut geen aanrader.

Dit restaurant krijgt van ons 1 ster, ik zou ergens anders gaan eten.

14 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier alleen een drankje gedaan, maar wat was het personeel onbeschoft. Geen Nederlands praten of doen alsof ze het verstaan, maar dat doen ze wel. Een stel toeristen die een tafel voor 6 wilde hebben mochten niet gaan zitten want het is te druk voor 6 personen en dat terwijl er genoeg tafels vrij waren. 15 minuten moeten wachten op onze rekening na 4 keer vragen. Uiteindelijk geld maar neer gegooid en in het Nederlands gezegd dat het wel genoeg moest zijn voor de drankjes. He raar dat verstonden ze wel.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vlees was goed gegrild. Ik had gekozen voor een champigonsaus, die was niet pruimen, dikke smakeloze klodder. Het ergste waren de frieten; die zagen er heel lekker uit maar waren gebakken in het vet waarin ook inktvisringen of vis wordt gebakken, heel smerig. De bediening maakte geen contact, deed plichtmatig haar werk. Wat een tegenvaller, hier kom ik nooit meet terug

Reizigers die Brussels Grill Grote Markt bekeken, bekeken ook

In Brussels Grill Grote Markt geweest? Deel je ervaringen!