“Een ervaring rijker...”

Poechenellekelder
Geclassificeerd als nr. 2 van 113 Nachtleven in Brussel
Attractiegegevens
17 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch biercafé tegenover Manneken Pis. Klein, intiem en met een geweldige kaart. Leuke mix van publiek, ongedwongen sfeer. Bediening kan wat vriendelijker...

11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras en heel veel soorten bier. Een blik op de bierkaart en je kan geen keuze maken zoveel keus. Geweldig

25 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol biercafe met zeer veel bijzondere biertjes. Prijzen zijn aangenaam en personeel weet wat ze doen. Leuke plek om een middagje te borrelen.

19 januari 2014 beoordeeld

Iedereen staat naar Manneke Pis te kijken maar kijk eens om of even opzij en breng zeker een bezoek aan dit café, een uitstekende kaart met de lekkere bieren en een eenvoudige lekkere snack. bij een bezoek aan Brussel zeker deze café een bezoek brengen, wij zijn er op een weekend 3x geweest vriendelijke bediening en een goeie kennis van bier inschenken, in één woord "doen"

Bekijk meer beoordelingen
7 december 2013 beoordeeld

We waren er toevallig binnengelopen, en het bleek een fantastische keuze.
We kwamen in een authentieke drinkgelegenheid terecht. Vriendelijke en snelle bediening, er was keuze uit een enorm aantal soorten bier, op de kaart geklasseerd op timbre.
Je raakt niet uitgekeken op de decoraties aan de muren en plafonds.
1 minpunt: er is maar 1 toilet voor dames zodat het aanschuiven is

Reizigers die Poechenellekelder bekeken, bekeken ook

In Poechenellekelder geweest? Deel je ervaringen!