“moet je eens binnen geweest zijn”
Beoordeling van Poechenellekelder

Poechenellekelder
Geclassificeerd als nr. 2 van 111 Nachtleven in Brussel
Attractiegegevens
19 januari 2014 beoordeeld

Iedereen staat naar Manneke Pis te kijken maar kijk eens om of even opzij en breng zeker een bezoek aan dit café, een uitstekende kaart met de lekkere bieren en een eenvoudige lekkere snack. bij een bezoek aan Brussel zeker deze café een bezoek brengen, wij zijn er op een weekend 3x geweest vriendelijke bediening en een goeie kennis van bier inschenken, in één woord "doen"

7 december 2013 beoordeeld

We waren er toevallig binnengelopen, en het bleek een fantastische keuze.
We kwamen in een authentieke drinkgelegenheid terecht. Vriendelijke en snelle bediening, er was keuze uit een enorm aantal soorten bier, op de kaart geklasseerd op timbre.
Je raakt niet uitgekeken op de decoraties aan de muren en plafonds.
1 minpunt: er is maar 1 toilet voor dames zodat het aanschuiven is

21 oktober 2012 beoordeeld

Was een heel leuke avond in een prachtig en uniek kader. Heel vriendelijke bediening en grote keuze aan goede belgische bieren. De vertaalmachine "Language Weaver" is verschrikkelijk slecht. Wat je leest is onbegrijpelijk en belachelijk. Kijk zelf maar.

16 juli 2012 beoordeeld

Zeer leuk, echt typisch Brusselse bierkroeg, recht tegenover Manneken Pies.
Indrukwekkende selectie van Belgische biertjes, lekkere Belgische kazen, apart interieur en zeer vriendelijke bediening! Ook de prijzen zijn heel redelijk! Echt een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
9 mei 2012 beoordeeld

mag zeker niet verdwijnen is echt Antwerps.. maar NIET voor kinderen!!

Reizigers die Poechenellekelder bekeken, bekeken ook

In Poechenellekelder geweest? Deel je ervaringen!