“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Paul

Paul
Geclassificeerd als nr. 4 van 29 Bakkerijen in Brussel
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontane stop, eigenlijk om gebruik te maken van het toilet. Maar eenmaal binnen werden we gegrepen door de heerlijke lucht van het brood. En hebben we ons laten verleiden tot 2 verrukkelijke baquettes! Enige teleurstelling was de koffie. Slap bakkie, zelfs na de 1e teruggestuurd te hebben...

Datum van bezoek: april 2017

16 juni 2016 beoordeeld

Heerlijke lunch op samen met collega's. Vers belegde broodjes en heerlijke patisserie. Ook de koffie smaakt goed!

Datum van bezoek: juni 2016
16 juni 2015 beoordeeld

Wij logeerden in het nabijgelegen Aloft hotel. Daar hebben we ooit eenmaal ontbeten, maar dat vonden wij niet prettig en erg rommelig. Wij zijn toen naar deze bakkerij gegaan, slechts drie minuten lopen vanaf het hotel. Je kunt uit een paar ontbijtmenu's kiezen voor slechts € 7,00. Soms kan het druk zijn, dan zul je even in de rij moeten staan. Men spreekt Frans, meestal kun je met Engels terecht en soms zelfs in het Nederlands. Je wordt er vriendelijk geholpen. Wel zelf afruimen!

Datum van bezoek: juni 2015
25 mei 2015 beoordeeld

Een bakker met goede kwaliteit brood en heerlijk gebak. Het gebruik van de tafels is mogelijk maar er is geen bediening. Je zult zelf in de rij moeten staan. Geen bediening betekent ook soms "vieze" tafels. Een andere taal dan Frans kan soms lastig zijn. Sommige van het personeel lijken niet blij daar te werken. Doet afbreuk aan de goede kwaliteit van gebak en brood. Je kunt warme en gekoelde dranken bestellen. Er zijn bij mooi weer tafeltjes buiten. Houd er wel rekening mee dat je aan een drukke kruising zit (verkeer).

Datum van bezoek: mei 2015
28 januari 2015 beoordeeld

Voor 7 euro een heerlijk ontbijtje, vers sinaasappelsap, thee (of koffie), croissant en een baquette met boter en jam.
Ruime rustige gelegenheid met klassieke muziek waar je kunt zitten.

Datum van bezoek: januari 2015

In Paul geweest? Deel je ervaringen!