“Heerlijke broodjes”
Beoordeling van Paul

Paul
Geclassificeerd als nr. 4 van 24 Bakkerijen in Brussel
16 juni 2016 beoordeeld

Heerlijke lunch op samen met collega's. Vers belegde broodjes en heerlijke patisserie. Ook de koffie smaakt goed!

Schrijf een beoordeling

16 juni 2015 beoordeeld

Wij logeerden in het nabijgelegen Aloft hotel. Daar hebben we ooit eenmaal ontbeten, maar dat vonden wij niet prettig en erg rommelig. Wij zijn toen naar deze bakkerij gegaan, slechts drie minuten lopen vanaf het hotel. Je kunt uit een paar ontbijtmenu's kiezen voor slechts € 7,00. Soms kan het druk zijn, dan zul je even in de rij moeten staan. Men spreekt Frans, meestal kun je met Engels terecht en soms zelfs in het Nederlands. Je wordt er vriendelijk geholpen. Wel zelf afruimen!

25 mei 2015 beoordeeld

Een bakker met goede kwaliteit brood en heerlijk gebak. Het gebruik van de tafels is mogelijk maar er is geen bediening. Je zult zelf in de rij moeten staan. Geen bediening betekent ook soms "vieze" tafels. Een andere taal dan Frans kan soms lastig zijn. Sommige van het personeel lijken niet blij daar te werken. Doet afbreuk aan de goede kwaliteit van gebak en brood. Je kunt warme en gekoelde dranken bestellen. Er zijn bij mooi weer tafeltjes buiten. Houd er wel rekening mee dat je aan een drukke kruising zit (verkeer).

28 januari 2015 beoordeeld

Voor 7 euro een heerlijk ontbijtje, vers sinaasappelsap, thee (of koffie), croissant en een baquette met boter en jam.
Ruime rustige gelegenheid met klassieke muziek waar je kunt zitten.

3 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede broodjes. Lekkere chocolademelk. Van hartig tot zoet, veel heerlijke keuze.
De aankleding van de patisserie is leuk gedaan.

Reizigers die Paul bekeken, bekeken ook

In Paul geweest? Deel je ervaringen!