“Gezellig vertoeven in Brussel”
Beoordeling van Le Pain Quotidien

Le Pain Quotidien
Geclassificeerd als nr. 5 van 30 Bakkerijen in Brussel
Keukens: Café
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
22 januari 2018 beoordeeld

's Middags toevallig tegengekomen tijdens een wandeling in de mooie galerij. Het was er druk maar de obers zorgden wel voor een plaatsje. Vriendelijk en gedienstig personeel. Uitgebreide kaart met heel veel keuze voor iedereen. Vlotte bediening en lekker gegeten ! Voor herhaling vatbaar !

16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd vol, veel goede recensies, dus wij dachten dat zal vast heel goed zijn. Na een minuut of 5 konden we plaatsnemen. De tafels zijn zo geplaatst dat iedereen dicht op elkaar zit. Het menu is heel verantwoord, met veel bio keuzes. De porties, kwaliteit en de prijs zijn niet in verhouding. Voor een vrij simpel roerei, met wat stukjes avocado en koriander op 3 dunne plakjes toast rekenen ze €11. Kortom: geen aanrader.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten op het binnenterras, in de galerie. Er hing een toffe sfeer en was een fijne plek om te zitten. Binnen was het eerder een bedrukte bedoeling. Het personeel was vriendelijk en sprak ons meteen ik het Nederlands aan. Snelle en vlotte bediening.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was vriendelijk maar het Nederlands lukte niet echt. Tafels werden afgeruimd maar niet gereinigd. Onze 2 couverts waren vuil. Niet aangenaam.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening in het Nederlands was bedroevend, de dienster kende niet de benamingen in het Nederlands!! De chocolademelk was lauw ,maar niet warm. Het roerei met zalm was eveneens lauw. Spijtig. Het brood was lekker. Ik zal hier niet snel terugkomen!

Reizigers die Le Pain Quotidien bekeken, bekeken ook

Brussel, België

In Le Pain Quotidien geweest? Deel je ervaringen!