23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wederom verbleven (1jan18 vorige keer) naar aanleiding van een erg prettig verblijf toen. Ruime nette kamers, late checkout mogelijk, vriendelijk personeel en vooral: rust in het hotel. Niet gehorig en tevens volledig verduisterd en heerlijk slapen. Ligging is perfect: een goede metro verbinding naar het Atomium en naar het centrum.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
8 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel met zeer goede bedden, ontbijt aan de dure kant. Rekening ontvangen 2 x ontbijt extra afgeschreven na ongeveer een maand is het bedrag terug gestort. Verder geen op of aanmerkingen op dit hotel, loop afstand van het centrum.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Gregory_Marchand, General Manager van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Dear Sir/Madam,

Thank you for taking the time to write a review on Tripadvisor about your stay in Pullman Brussels Centre Midi.

We would like to deeply thank you for this feedback of your stay at the Pullman Brussels Centre Midi. It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to recommend our hotel.

We hope that you will be back soon and I look forward to welcoming you.

Yours sincerely

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal gelegen, naast station Zuid/Midi, zodat met de trein vanuit Nederland, Brussel kan worden ontdekt. De receptie was efficiënt en vriendelijk. We hadden een probleem met de reservering, maar dit werd snel en met alle egards opgelost. De kamer was prachtig, met een ruime moderne douche en aparte toilet.

Het hotel ziet er goed verzorgd uit en al het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker terug.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Bonomo_Julien, General Manager van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Geachte heer,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Pullman Brussels Centre Midi erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hebben we een heel erg goed verblijf gehad in dit stijlvolle hotel. De kamers kunnen goed verduisterd worden, zijn modern, clean, ruim en geluidsdicht. Heerlijke bedden, fijne badkamer. Vriendelijk personeel en tevens ivm een partnership was een late checkout mogelijk. Erg prettig allemaal! Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.
Enige minpunt was bij de Check-in: ik had de naam van een vriend doorgeven die later zou arriveren en onze kamer in zou kunnen door ophalen van een 2e sleutelpas. Dit kreeg hij helaas moeizaam voor elkaar. Terwijl ik zijn naam had doorgeven. Niet handig!

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Bonomo_Julien, General Manager van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Beste heer,

Hartelijk dank dat u voor Pullman Brussels Centre Midi heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen via Tripadvisor.

We zijn blij dat u over het algemeen van uw verblijf heeft genoten en wij zullen uw opmerkingen omtrent de check-in noteren om onze service in de toekomst verder te verbeteren. Onze oprechte excuses voor het ongemak wat uw vriend heeft ervaren gedurende zijn aankomst.

Ondanks deze ervaring hoop ik dat wij u beiden opnieuw mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een nacht verbalise de ideal uitvalsbasis voor de internationale treinen. De Kramer’s zijn smaakvol ingericht. Zeer aangename ontbijtruimte. Alleen is de omgeving niet risicoloos en moet je vermijden het hotel te moeten verlaten om de stand in te trekken.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Bonomo_Julien, General Manager van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2017

Beste heer,

We zijn blij dat u over het algemeen van uw verblijf heeft genoten, het spijt ons echter te horen dat de omgeving minder naar wens is geweest.

Op dit moment wordt er had aan de omgeving gewerkt om deze te voorzien van een meer vriendelijke uitstraling. Ondanks dat de veiligheid goed in het oog wordt gehouden zal u in de omgeving van een Internationaal treinstation altijd voorzichtig zijn moeten zijn en op uw persoonlijke eigendommen moeten letten, helaas is dat voor Brussel Zuid niet anders.

Wij hopen u ondanks deze mindere ervaring toch weer snel weer mogen te verwelkomen.

Met vriendelijke groet