“verandering van eigenaar is het niet meer lekker”
Beoordeling van Lotus Vert

Lotus Vert
Geclassificeerd als nr. 141 van 4.022 Restaurants in Brussel
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
27 februari 2017 beoordeeld

sinds deze is veranderd van eigenaar hebben ze de naam van het restaurant en ook de menu behouden maar de smaak is niet meer zo lekker als voorheen ik was een loyal klant bij hen vroeger spijtig dat het veranderd werd en vooral hun prijzen zijn stukke duurder geworden

26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Goedkoop voor Brussel. Daar is dan ook alles mee gezegd.
Bediening: ongemakkelijk.
Entourage: armoedig.
Toiletten: niet zo schoon.
Aanrader? Eten:ja. De rest: nee.

9 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Kunt hier aangeven hoe pittig je wilt eten, keus genoeg!
En vriendelijk personeel.

28 mei 2015 beoordeeld

dit is een van de beste restaurants die ik steeds met plezier ga, steeds vers en zeer lekker eten, vooral hun kip met coconut melk met cury vind ik heel lekker

6 oktober 2014 beoordeeld

Ik was er al eens geweest een paar jaar geleden en gisteren nog eens en vind het nog altijd even lekker. Het interieur is vrij sober en voor je het weet loop je er voorbij wat zonde zou zijn. Had als voorgerecht het aziatisch slaatje genomen wat overheerlijk was en als hoofdgerecht de pad thai met garnalen wat ook héél lekker was. En dit bij een flesje huiswijn die ook goed was. En dit voor weinig geld.

De bediening was heel vriendelijk en we hebben ook niet lang op ons eten moeten wachten. Dus kortom: een aanrader!

• Sfeer

Reizigers die Lotus Vert bekeken, bekeken ook

Brussel, België

In Lotus Vert geweest? Deel je ervaringen!