“Heerlijk eten, goede service”
Beoordeling van Midtown Grill

Geclassificeerd als nr. 13 van 4.371 Restaurants in Brussel
Keukens: Amerikaans, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Grote groepen
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon op een zaterdag avond binnen gewandeld op advies van TripAdvisor.
Restaurant was eigenlijk vol, maar ze konden toch nog wel een plekje maken.

Restaurant zit in één ruimte met een hotel lobby maar bedient ook gasten van buiten het hotel.

Service is erg vriendelijk, snel en attent!

Eten was heerlijk, voor gerechtjes zijn van flink formaat. De hoofdgerechten (Rib eye en sirloin) waren erg smaakvol en mals, ook de bijbehorende sausjes zijn erg lekker.

Zeker niet het goedkoopste restaurant, maar je krijgt absoluut waar voor je geld!

Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
MidtownGrill, Gérant van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Dear Customer,

Thank you for your good comment regarding our restaurant!

It's a pleasure to read that you enjoyed your venue for both the service and the quality of the food.

We hope to welcome you again, on a less busy period.

Best regards,

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een 2-daagse met school kregen wij in de avond de gelegenheid om zelf ons avondeten te kiezen, door het grote aanbod restaurants in Brussel was deze keuze redelijk moeilijk, omdat we zaken als ‘mcdo & quick’ Eerder zagen als een snack viel ons oog al snel op deze midtown grill, we waren met 6 en hadden niet gereserveerd, we kwamen binnen & meteen werd voor ons een tafel ingedekt, wat een geweldige service uitte, ikzelf nam de Striploin met pepersaus, achteraf gezien een geweldige keuze! De bediening is van uiterst hoog niveau en is zeer professioneel, zo zal Kelly zich vriendelijk en openlijk gedragen & zullen ook Kathlyn, Jocelyn en Andrei niet te min doen aan het hoge niveau, kortom, zowel het eten en de service is hier van top kwaliteit, hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
MidtownGrill, Gérant van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Dear Kyiomi,

It's a pleasure to read that you picked our restaurant among all the restaurants in Brussels.

Thank you for all your good comments regarding the efficiency of our team!

We hope to welcome you again!

19 maart 2019 beoordeeld

Het eten was erg goed en veel. De wijnkaart was beperkt maar met goede wijnen maar dan ook met een behoorlijk prijskaartje.
Voor het eten betaal je niets te veel en de kwaliteit is erg hoog, een van de beste ribeyes ooit gegeten.
De bediening leek er nog niet heel lang te werken en was iets ongeoefend maar uiterst vriendelijk. Zeker een aanrader als je van een goed stuk vlees houdt.

Datum van bezoek: maart 2019
MidtownGrill, Gérant van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Dear StamCJ,

Thank you for your visit.

We're glad to know that you enjoyed your Rib Eye!

We hope to welcome you again

14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten in een goede bediening en gezellige sfeer. De cheescake is zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2019
MidtownGrill, Gérant van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Dear Astridmaess,

Thank you for otur vsit!

It's a real pleasure to read that our cheesecake filled your expectations.

We hope to welcome you again.

4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn blijven slapen in het hotel Marriott en we wouden voor onze laatste dag ergens gaan uiteten. We vroegen aan tripadvisor welk restaurant waar we naar toe moesten gaan en hij zei direct Midtown Grill Brussel dus we gingen daarheen. We moesten niet lang wachten tot het eten op tafel was. Ik had steak met champignon roomsaus. Die overheerlijk was. Het restaurant was netjes en de sfeer zat er goed in. Het personeel was grappig en vriendelijk. Het was een leuke ervaring. We komen zeker en vast terug!

Datum van bezoek: maart 2019
MidtownGrill, Gérant van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Dear customer,

Thank you for your good comment.

We're happy to read that you enjoyed your visit.

We're looking forward to see you again!

Reizigers die Midtown Grill bekeken, bekeken ook

In Midtown Grill geweest? Deel je ervaringen!