Beoordeeld op 21 juli 2020

Positief:

* Clean
Propere kamer. Geen tapijt. Aangepast aan Covid 19: alcogel op de kamer, aan ingang, personeel mondmaskers. Alles continu gedesinfecteerd.

* Locatie
Pal in het centrum. Veilige buurt.

* Leuke kamer
Ruime kamer. Bad was heel proper en goed. Heel stil. Goede matras, zachte donsdekens. Beiden uitzonderlijk goed geslapen.

* Vriendelijk personeel

* Ontbijt: veel keuze, fijnere keuken, gezonde keuzes, glutenvrije opties, warm en koud buffet, duurdere producten. Op terras gegeven met zicht over gans Brussel...uniek!

* Check-in: we mochten iets vroeger dan vermeld inchecken.

Negatief

We vonden echt niks negatiefs te vermelden!

Kamertip: Iets grotere kamer genomen met bad.
Datum van verblijf: juli 2020
Arnaud Guyon, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Beste Virgvanneste,

We zijn tevreden om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in NH Collection Brussels Centre.

We zien er allemaal naar uit u hier weer te mogen verwelkomen!

Lucille Lelièvre – Guest Relations

Beoordeeld op 3 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel en mooie locatie. Vriendelijk personeel, vooral Irina en Arnoud! Kamers waren in goede staat. Alleen jammer dat ze op het welkoms kaartje Mr. hadden geschreven terwijl de reservering op naam van Ms. stond. Jammer dat de hotel bar niet geopend was.

Datum van verblijf: juli 2020
Arnaud Guyon, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Beste mellamall,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in het NH Collection Brussels Centre.

We kijken er allemaal naar uit u weer te verwelkomen!

Arnaud Guyon - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

Gereserveerd voor 1 nacht met Valentijn. Ontvangst was geweldig en er werd ons ook nog een glaasje cava aangeboden, bovendien kregen we ook nog een upgrade. De grootste verrassing was de kamer, de kamer was speciaal versierd voor Valentijn met rode ballonnen, rode hartjes, een roos en een bordje met lekkernijen. Wat een superleuke ontvangst en verrassing. Kamer is heel ruim, zeer proper met een ruime badkamer. We hebben ook geen last van straatlawaai gehad terwijl je toch in het centrum van Brussel logeert.
Het ontbijt is echt wel heel uitgebreid en wordt constant aangevuld, we hebben al veel gereisd en dit was veruit een van de beste ontbijten die we al gehad hebben.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader

Datum van verblijf: februari 2020
ArnaudG760, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste Patrik_vds,

Allereerst willen we u bedanken om de tijd te hebben genomen om uw feedback op deze website te plaatsen.

We u bedanken voor uw vriendelijke woorden over het ontvangst die u heeft gehad alsook de kamer die mooi versiert was in het tema valentijn.
We zullen uw beoordeling met het team delen, want dat is een grote beloning voor hun voortdurende inspanningen.

Lucille Lelièvre - Guest Relations

Beoordeeld op 20 januari 2020

Wij zijn hier met een groep van 24 pax geweest voor een vergadering. Makkelijk te bereiken vanaf Brussel Centraal en luchthalen. Verzorgde gasten - en vergader kamers. Vriendelijk personeel, alles was prima geregeld. Alba (evenementen organizer) heeft mij prima geholpen, zodat ik geen zorgen had.

Kamertip: alle kamers met lift te bereiken, geen last van geluidsoverlast
Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
ArnaudG760, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2020

Beste suzanneaukes,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling van je recente verblijf in NH Collection Brussels Centre te plaatsen.

We zijn verheugd te lezen dat je zo'n leuke tijd met ons hebt gehad.
We willen u bedanken voor uw positieve opmerkingen over onze meeting and event orgenizer Alba.

Het is ons een genoegen u weer te mogen verwelkomen in NH Collection Brussels Centre!

Lucille Lelièvre - Guest Relations

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel na de kerstdagen. Kamer was prima. Mooi en netjes. Heerlijk kingsize bed. Verwenontbijt zeer uitgebreid. Maar t was wel druk, overal rijen. Dat was wat minder. Qua locatie ideale uitvalsbasis. Hotel is gelegen in een leuke wijk, op loopafstand van het station en de Grote Markt.

Datum van verblijf: december 2019
ArnaudG760, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Beste Tessa K,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen.

We zijn verheugd te lezen dat je genoten hebt van je verblijf bij NH Collection Brussels Centre.

We kijken er allemaal naar uit je hier weer te mogen verwelkomen!

Arnaud Guyon - Guest Relations Manager