25 februari 2018 beoordeeld

Perfecte ligging: op steenworp afstand van Brussel Centraal, midden in de binnenstad. Kamer oogt wat gedateerd, maar is schoon en voorzien van goed sanitair. Zeer behulpzame medewerkers, goed ontbijt.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
20 februari 2018 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Brussel. Top locatie dus! Het hotel is netjes maar wat verouderd.De bedden zouden beter mogen en de haakjes in de badkamer ontbreken. In geval van brand wordt het lastig om weg te komen.

Kamertip: Matras is erg zacht. Haakjes in de badkamer ontbreken. TV deed het niet.
Verbleef: februari 2018, reisde met familie
31 januari 2018 beoordeeld

prima ontbijt, veel keuze voor ontbijt prima parking , goede bediening aan de balie
nette kamers . dicht bij station centraal
alles was perfect voor Brussel te bezoeken dicht bij grote markt.badkamers was alles voorzien

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
13 december 2017 beoordeeld

We hebben €154 betaald zonder ontbijt. Voor het ontbijt moesten we nog €10 bijbetalen per persoon. Het ontbijt was zeer sober.
De kamer was zeker geen luxe, tegels aan het plafond lagen los, tapijt was vol met plekken.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
10 juli 2017 beoordeeld

Hotel La Madeleine Grand Place heeft een perfecte ligging (1 minuut lopen van de Grand Place) aan een klein pleintje met terrasjes en winkeltjes. Verwacht geen pure luxe maar een hotel dat een prima keuze is voor een budget citytrip. De kamers zijn ruim, schoon en de badkamer is redelijk modern met een prima douche. De vloerbedekking van de kamer is aan vervanging toe maar ik las al eerder dat het hotel momenteel wordt gerenoveerd dus dat zal vast goedkomen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden