Beoordeeld op 25 februari 2018

Perfecte ligging: op steenworp afstand van Brussel Centraal, midden in de binnenstad. Kamer oogt wat gedateerd, maar is schoon en voorzien van goed sanitair. Zeer behulpzame medewerkers, goed ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 februari 2018

Prima hotel in het centrum van Brussel. Top locatie dus! Het hotel is netjes maar wat verouderd.De bedden zouden beter mogen en de haakjes in de badkamer ontbreken. In geval van brand wordt het lastig om weg te komen.

Kamertip: Matras is erg zacht. Haakjes in de badkamer ontbreken. TV deed het niet.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 31 januari 2018

prima ontbijt, veel keuze voor ontbijt prima parking , goede bediening aan de balie
nette kamers . dicht bij station centraal
alles was perfect voor Brussel te bezoeken dicht bij grote markt.badkamers was alles voorzien

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 13 december 2017

We hebben €154 betaald zonder ontbijt. Voor het ontbijt moesten we nog €10 bijbetalen per persoon. Het ontbijt was zeer sober.
De kamer was zeker geen luxe, tegels aan het plafond lagen los, tapijt was vol met plekken.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 10 juli 2017

Hotel La Madeleine Grand Place heeft een perfecte ligging (1 minuut lopen van de Grand Place) aan een klein pleintje met terrasjes en winkeltjes. Verwacht geen pure luxe maar een hotel dat een prima keuze is voor een budget citytrip. De kamers zijn ruim, schoon en de badkamer is redelijk modern met een prima douche. De vloerbedekking van de kamer is aan vervanging toe maar ik las al eerder dat het hotel momenteel wordt gerenoveerd dus dat zal vast goedkomen.

Datum van verblijf: juli 2017