Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.543)
Beoordelingen filteren
2.543 resultaten
Waardering van reizigers
1.008
1.065
320
98
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.008
1.065
320
98
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.543 beoordelingen
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Parkeren onder het pand.
Frisse Marriott parfum in de lobby.
Nette lounge, goede wifi.
Heerlijk ontbijt.
Bed was wat minder naar Marriott maatstaven, kussens en matras wat verouderd. Dure room service terwijl op loopafstand veel goed en goedkoop eten verkrijgbaar is.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 217ashac
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 december 2017

Fel gewaardeerd hotel vlakbij de Beurs en de Grote Markt van Brussel! Prima bediening, vriendelijk en behulpzaam personeel! Was hier meermaals te gast en ik kom zeker terug! Degelijk ontbijt met een ruime keuze van Europese, Engelse en Amerikaanse ingredienten.

Kamertip: kamers voor rolstoelpatienten!
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank PIETERMAN
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 december 2017

Dit Marriott ligt echt uitstekend. Met name half december halverwege de kerstmarkt.
Ontvangst, parkeren, voldoende liften, mooie kamers, alles is dik in orde.
Dat je moet betalen voor wifi slaat helemaal nergens meer op in deze tijd, dus gene ervaring met de kwaliteit daar van.

Wat echter tegenviel was het ontbijt. En dat is doodzonde, want de kwaliteit van de producten is uitstekend! Het schort aan personeel en kunde van de ontbijtploeg.
We hebben moeten vragen om de meest banale zaken:
- borden... op... en nu?
- bakjes voor jam... op
- brood (!). op....
- croissants, ook op
- boter? nou... ook op dan maar he
- lege waterflessen
- ongekoelde vis en fruit
- koffie? zelf een personeelslid zoeken, om vervolgens de meest smerige koffie ooit te krijgen
- spek, 'ei' en worst half rauw / ongebakken

Zaken worden wel bijgevuld, al dan niet na vragen van gasten, maar zo ernstig heb ik het nog nergens meegemaakt.
Schaam je Marriott!

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank lucg420
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Gesitueerd in het centrum met een prima kamer en uitzicht op het plein en het beursgebouw. Het ontbijt was goed en de service ook. Ideale locatie voor als je een stedentrip wil wagen aan Brussel. Voor parkeren raden we Parking 58 aan op zo'n 300 meter loopafstand. Goed te doen!

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Michiel D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2016

Mooi en rustig hotel, maar gelegen op een toplocatie midden in het centrum van Brussel. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en de bedden zijn geweldig. Enige "minpuntje" is het ontbreken van Nederlandse televisiezenders.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Edwin1977
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken