Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.543)
Beoordelingen filteren
2.543 resultaten
Waardering van reizigers
1.008
1.065
320
98
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.008
1.065
320
98
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.543 beoordelingen
Beoordeeld op 22 december 2017

Fel gewaardeerd hotel vlakbij de Beurs en de Grote Markt van Brussel! Prima bediening, vriendelijk en behulpzaam personeel! Was hier meermaals te gast en ik kom zeker terug! Degelijk ontbijt met een ruime keuze van Europese, Engelse en Amerikaanse ingredienten.

Kamertip: kamers voor rolstoelpatienten!
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank PIETERMAN
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 december 2017

Dit Marriott ligt echt uitstekend. Met name half december halverwege de kerstmarkt.
Ontvangst, parkeren, voldoende liften, mooie kamers, alles is dik in orde.
Dat je moet betalen voor wifi slaat helemaal nergens meer op in deze tijd, dus gene ervaring met de kwaliteit daar van.

Wat echter tegenviel was het ontbijt. En dat is doodzonde, want de kwaliteit van de producten is uitstekend! Het schort aan personeel en kunde van de ontbijtploeg.
We hebben moeten vragen om de meest banale zaken:
- borden... op... en nu?
- bakjes voor jam... op
- brood (!). op....
- croissants, ook op
- boter? nou... ook op dan maar he
- lege waterflessen
- ongekoelde vis en fruit
- koffie? zelf een personeelslid zoeken, om vervolgens de meest smerige koffie ooit te krijgen
- spek, 'ei' en worst half rauw / ongebakken

Zaken worden wel bijgevuld, al dan niet na vragen van gasten, maar zo ernstig heb ik het nog nergens meegemaakt.
Schaam je Marriott!

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank lucg420
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Gesitueerd in het centrum met een prima kamer en uitzicht op het plein en het beursgebouw. Het ontbijt was goed en de service ook. Ideale locatie voor als je een stedentrip wil wagen aan Brussel. Voor parkeren raden we Parking 58 aan op zo'n 300 meter loopafstand. Goed te doen!

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Michiel D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2016

Mooi en rustig hotel, maar gelegen op een toplocatie midden in het centrum van Brussel. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en de bedden zijn geweldig. Enige "minpuntje" is het ontbreken van Nederlandse televisiezenders.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Edwin1977
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2016

Dit hotel is zeer dringend aan volledige renovatie toe, op de gangen ligt nog ouderwets vast tapijt, de badkamer is zeer ouderwets, en de kamer rook muf. Dus een totale make-over is hier op zijn plaats. Enig pluspuntje is de ligging van het hotel, dit is een ideale ligging in hartje Brussel. In het ganse hotel sprak trouwens geen enkele medewerker Nederlands ! Enkel Engels ! We zijn in Belgie he !!

Kamertip: Ik heb geen enkele tip om een moie kamer te kiezen in dit hotel. .. helaas....
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank VeerleDT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
juan8722, Front Office Assistant Manager van Brussels Marriott Hotel Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016
Google-vertaling

Dear veerle68,

Thank you for your feedback and for your recent stay at our property.
We are glad to read you enjoyed our central location and the city of Brussels. Our staff is multilingual and over 12 different languages are spoken only in the reception team in order to accommodate the need of the majority of our guests.
We appreciate your comments and shared them with our management.
We hope to see you soon in one of our properties.

Best Regards,
Juan Flores

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken