“Heerlijk, anders dan anders”
Beoordeling van Toukoul

Toukoul
Geclassificeerd als nr. 26 van 3.686 Restaurants in Brussel
Keukens: Delicatessen, Ethiopisch, Bar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip van een collega ben ik deze week tijdens een dienstreis Brussel bij Toukoul uitgekomen. De locatie was even zoeken, de taxi chauffeur had wat moeite voor de deur te komen. Maar eenmaal aangekomen bleek het meer dan waard.

We begonnen met een cocktail terwijl we ondertussen de kaart bestudeerden. Dat is nog best een uitdaging, gezien de ruime keuze. De menu's zijn dan uiteindelijk een topper, een soort proeverij van verschillende gerechten. Wij kozen voor de vis variant, met een paar vis en een paar groente gerechten.

Eerst nog een amuse van het huis (iets met bulgur) en toen kwam de grote schaal met hapjes. Je krijgt er een mandje met een soort zachte pannenkoekjes bij, daarmee schep je het eten van de grote schaal. Geen bestek dus :)

Als afsluiter lieten we ons verleiden tot een toetje. Bij het bestellen bleek helaas dat twee van de vier desserts er niet meer waren. Gelukkig waren de overgebleven opties ook heerlijk.

Snel gaat het allemaal niet bij Toukoul als je iete besteld hebt, op drankjes moesten we behoorlijk lang wachten en de bestelde fles water kwam uiteindelijk helemaal niet. Ook moet je pro-actief het personeel benaderen om iets te kunnen bestellen.

Het restaurant is gezellig, mooi ingericht en met het niet alledaagse eten echt een aanrader.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Toukoul
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 april 2017 beoordeeld

Sfeervol restaurant, speciaal en lekker. Bij voorkeur reserveren. Ideaal als afsluiter na een dagje Brussel.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vervelend was het te vernemen dat door "dubbelboeking" er geen tafel beschikbaar is. Vaarwel verjaardag...

30 april 2017 beoordeeld

verjaardag van mijn zoon en drie weken op voorhand gereserveerd voor zes personen. Toen we aankwamen was de tafel dubbel geboekt !!! we hebben op een zaterdagavond voor zes personen een nieuw restaurant moeten zoeken, onvoorstelbaar!!! deden geen enkele moeite om ons toch een tafel te bezorgen. we zijn dan naar de Kasbah- Marokkaans- getrokken waar we heel vriendelijk ontvangen werden en lekker hebben gegeten !!!!

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant. Bediening is attent en vriendelijk. Mijn hoofdgerecht was een ragoût Doro Wot Alicha en dat viel wat tegen. Eerder flets en er waren maar twee kleine kippenbouten (niet helemaal gaar bovendien). Mogelijks niet goed gekozen. Niettemin maakte het dessert veel goed: dadels met appelsien. Heerlijk en mooi gepresenteerd.

Reizigers die Toukoul bekeken, bekeken ook

In Toukoul geweest? Deel je ervaringen!