Vandaag geopend: 14:00 - 17:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
een verborgen parel... voor wie van iets unieks houdt

prachtig, uniek in zijn soort, en het personeel is super lief en behulpzaam, echt aan te raden ... meer lezen

Beoordeeld op 16 april 2019
spikyhair
toppie joppie

is gwn goeie ik bedoel leuk yessss.leuke beleving mijn kind vond er alleen niks aan maar maakt niet ... meer lezen

Beoordeeld op 8 januari 2019
knolpowergang_123
Gent, België
Lees alle 300 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brussel
vanaf US$ 24,98
vanaf US$ 31,34
vanaf US$ 12,49
vanaf US$ 17,94
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Fantastische plek met een Nederlands tintje: Amsterdamse School, Art deco, prachtig aangelegde tuin. Een stukje Nederland in Ukkel. Zeer de moeite waard

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018

De villa ligt op een van de betere locaties van Brussel, heel veel groen wat dit keer problemen gaf. Vanwege de stormachtige wind waren veel wegen afgesloten. De ca. 6 kilometer die we extra moesten rijden waren het waard. Een statige villa, vol met pure juweeltjes, daarbij een schitterende tuin (deels door renovering nu niet geheel te bezoeken), een pure aanrader om eens een paar uurtjes door te brengen. Als bezoeker krijg je inkijk in het leven van de Van Buuren's, een Monty Pyton achtig filmpje gaf inzicht in hun leven, hoe ze op deze plaats terecht waren gekomen, bijzonderheden over de bouw van het huis, de tuinaanleg. Het huis zelf is voor een groot deel te bewonderen, heel veel kunst, schilderijen (ik kwam o.a. een werkje van George Braque tegen), beelden, kleden, servies, meubels etc. Het is alsof je een stap terug in de tijd zet. Zeer de moeite dus.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 26 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit museum op mensenmaat geeft een goed beeld over wat een mecenas zich kon veroorloven op het gebied van eigendom en kunstwerken in het begin van de 20e eeuw ! De prachtige inrichting en de mooie aangelegde tuin zijn een omweg waard!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

Deze mooie villa is zeker een bezoek waard. De inrichting, de kunstcollectie, de gebruikte materialen,... Alles klopt.
De tuin is een pareltje met een labyrint van taxus is leuk om door te lopen.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 11 december 2015

Het huis van Buren laat je genieten van de mooie architecture, de kunstcollectie, het prachtig meubilair, de luxueuse inrichting, de schitterende tuin met het mooie labyrint.

Datum van activiteit: september 2015