“Het mooiste Afrikans museum in de wereld”
Beoordeling van AfricaMuseum

AfricaMuseum
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 30,94*
Vanaf
De Brussels Card met optioneel openbaar vervoer ...
1 juni 2018 beoordeeld

Alleen, en jammer genoeg door zin grote renovatie zal dit museum pas open gaan in december 2018. Ik ben er vroeger nog geweest in zijn oude en klassieke stijl waar alles statist tentoongesteld werd in enorme glazen kasten, die soms tot 4 meter hoog waren. volledige opgezette dieren, olifanten, zebras , maar ook alle werk- , kook- , transportmiddellen die in Afrika gebruikt werden. ik ben zeer benieuwd het vernieuwde museum te willen zien<; <>Alleen is de opening weer verschoven, anders kon ik vandaag dit prachtig museum bezoeken.

27 maart 2018 beoordeeld

In vroegere jaren regelmatig op bezoek geweest.. Nu na de verbouwingen is alles veel frisser en leerrijker om naar te kijken. geeft een mooi beeld van ons koloniaal verleden. Het is absoluut een bezoek waard. Los daarvan ben je niet ver van de vijvers in Tervuren waar het aangenaam vertoeven is.

18 mei 2017 beoordeeld

leuk voor de kinderen, zeker met de nodige restauratie die achter de rug is. EN DE OLIFANT IS TERUG!!!

27 april 2016 beoordeeld

Wanneer men in België is, is het de moeite waard om een bezoek te brengen aan het Koninklijk museum voor Midden-Afrika , heel mooi en zijn nu alles terug aant op te knappen terug open in 2017

Bekijk meer beoordelingen
12 januari 2014 beoordeeld

Dit museum heeft een uitgebreide collectie met zo'n beetje alles wat met (Midden-) Afrika te maken heeft. De geschiedenis, de landbouw, fauna en flora, de cultuur, ... Er zijn ook educatieve pakketten i.v.m. landbouw, met interactieve spelvormen voor leerlingen van elk niveau. De groene omgeving is ook mooi om even rond te wandelen. Het is wel allemaal een beetje verouderd... Nu is het gebouw gesloten voor renovatie, misschien is het binnen een paar jaar wel vijf sterren waard!

Reizigers die AfricaMuseum bekeken, bekeken ook

In AfricaMuseum geweest? Deel je ervaringen!