Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 374
Hotels.com
US$ 351
Word beloond met One Key
Trip.com
US$ 331
Expedia.comUS$ 351
PricelineUS$ 374
Orbitz.comUS$ 351
alle 12 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (178)
Beoordelingen filteren
178 resultaten
Waardering van reizigers
129
19
13
8
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
129
19
13
8
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 178 beoordelingen
Beoordeeld op 23 juli 2022 via mobiele applicatie

De staff in het restaurant heeft nog wel wat te leren. Waarschijnlijk hebben ze ook daar last van tekort aan personeel, maar compenseer dit dan naar de gasten toe met een gratis drankje of vertel dat dit niet de normale gang van zaken is. De Kwaliteit van het eten was wel heel goed!
Het ontbijt is echt te beperkt voor wat je moet betalen. Het is beter om elke gast 1 extra product van de a la carte te laten kiezen, zonder daar kosten voor berekenen. Veel onvrede gehoord tijdens het ontbijt!
Bij ons viel het rooster van de airco ‘s nachts naar beneden. Dat was geen fijne ervaring! Maar het was wel lekker koel. De kamers zijn mooi. Niet heel ruim, maar voldoende. Tip: leg de handdoeken op de rand van het bad en niet op het rekje: je moet nu eerst in bad stappen om je handdoek te pakken, als je gaat douchen. 😁

Kamertip: De omgeving is niet zo interessant.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank SandyRenesse
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 mei 2022

Positief: ligging, vriendelijkheid personeel receptie en ontbijtservice, decoratie.
Ontbijt: teleurstellend voor een 5-sterren hotel: veel te weinig keuze aan het ontbijtbuffet (reden is waarschijnlijk dat er te weinig plaats is om ontbijt uit te stallen).
Badkamer: bad te hoog voor oudere of minder mobiele mensen om in te stappen - badhanddoeken: één handdoek hangt achteraan in het bad met eronder enkele haakjes (dus eerst in het bad stappen om badhanddoek te nemen: serieuze fout van architect) - de badhanddoeken zijn ook te zwaar (onhandig).
Bar: super klein.

Datum van verblijf: mei 2022
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank P_J_Belgium_AA
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2022

Beste P_J_Belgium_AA,

Hartelijk bedankt voor deze constructieve review. Wij hechten veel belang aan uw positieve opmerkingen en zullen deze, net als de vermelde werkpuntjes, gebruiken in de stijgende ontwikkeling van ons hotel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons Juliana Hotel Brussels.

Met vriendelijke groeten,

Team Juliana Brussels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2022

Wat een vondst! Wij komen regelmatig in Brussel en zijn steeds op zoek naar trendy hotspots. Als u houdt van luxe, intimiteit, een heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst en een high end afwerking dan bent u bij Hotel Juliana aan het juiste adres.
Wij arriveerden op een regenachtige namiddag tussen Kerst en Nieuwjaar en werden opgewacht door Jasper. Onze wagen werd weggezet en er werd geholpen met de bagage. We kregen een upgrade naar een fantastische kamer die erg ruim was, met ons zoontje van drie was deze kamer erg comfortabel. De Suite was afgewerkt met prachtige stoffen, een grote tv die uit de kast schoof en de badkamer had een aparte douche en bad. Dik fluffy badlinnen en heerlijk geslapen.
Daar het slecht weer was zwommen we in het prachtige zwembad en ‘s morgens genoten we van een heerlijk ontbijt. De French toast was de beste die ik ooit had. Iedereen was zeer professioneel en vriendelijk. Een extra dankjewel voor Jasper die zorgde voor een onvergetelijke eerste indruk. Wij hebben terug geboekt binnen enkele weken en kijken er terug naar uit!

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank becs1
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2022

Geachte Becs1,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen voor deze prachtige review. Het was een waar genoegen u bij ons te mogen verwelkomen en het doet ons veel plezier te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Uw mooie woorden worden gedeeld met onze teams en we kijken vol ongeduld uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten,

Team Juliana Brussels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 januari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch!
In een woord! We hebben een super verblijf gehad. Alleen al de ontvangst bij de valet parking. Bijzonder gastvrij. Mooie locatie aan een rustig plein op korte loopafstand van de Grote Markt.
De kamer was op en top verzorgd, tot in de puntjes geregeld. Een welkomskaartje op de kamer. Persoonlijke aandacht en details.
Het ontbijt was geweldig. Alles super vers en zeer compleet. De staf staat constant tot je beschikking en alles is mogelijk.
Bedankt voor het heerlijke verblijf en de goede zorgen

Datum van verblijf: januari 2022
Bedank sandravS9606ZH
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Geachte SandravS9606ZH,

Hartelijk bedankt om deze prachtige review achter te laten. We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in Brussel. Uw woorden worden worden binnen onze teams gedeeld en we hopen ten zeerste u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Team Juliana Brussels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 november 2021 via mobiele applicatie

Wat was goed:
- Bed en bedlinnen, handdoeken: prachtige kwaliteit
- badkamer: ruime douche, luxueus ingericht
- Nespresso machine
- Locatie aan een mooi plein
- Smaakvolle lobby

Wat kan beter:
- Kamer was erg klein. Volgens de website 20 tot 25 m2, maar dat lijkt enigszins overdreven: een bed van 1,8 meter breed met aan beide zijden een nachtkastje van 80 cm. In de lengte was de kamer maximaal 3,5 meter. Met een kast aan de ene kant van de badkamerdeur en een stoel aan de andere kant blijft er weinig bewegingsruimte over voor 2 mensen. De kamer zelf was niet groter dan 12m2. De gordijnen klemden tussen de muur en het nachtkastje. De “ werktafel” is geen werkplek: geen plaats voor je benen onder de side table, te klein voor een laptop, geen plaats voor een stoel tussen het bed en de tafel. Maw langer dan 1 dag houden twee mensen het niet vol in wat voelt als een bezemkast. De badkamer was gelukkig wel ruim. De m2 van de badkamer maken dat de totale ruimte misschien 20m2 benadert.
- zicht op de “courtyard”: dit was een mistroostige binnenplaats met blinde muren
- Receptie: bij aankomst s avonds sprak de receptioniste enigszins Nederlands, de receptioniste s ochtends commandeerde dat we Frans of Engels moesten spreken. Brussel is toch tweetalig?
- Personeel spreekt enkel Frans
- Een dag voor aankomst stuurde het hotel een email waarin we konden aangeven of we van valet service wilden gebruik maken. Daar heb ik op gereageerd maar niets terug gehoord.
- Geen melk of suiker bij de Nespresso machine. Twee keer voor gebeld vooraleer melk werd gebracht

Deze kamer werd ge-adverteerd als “ superior” room. Dat wekt toch verkeerde verwachtingen. Ik vond de kamer veel te duur in verhouding tot wat werd geboden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Space58
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Geachte Space58,

Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot uw verblijf.
Uw aanmerkingen worden ten zeerste op prijs gesteld en wij nemen deze graag mee om ons nieuw hotel verder op te bouwen.

Om het verblijf van onze gasten zo goed mogelijk te laten aansluiten op hun verwachtingen, zullen wij, samen met de directie, kijken waar wij eventuele aanpassingen zouden kunnen maken. Dit om al onze verschillende kamers op een zo duidelijke mogelijke manier te omschrijven. Ook hechten wij veel waarde aan de meertaligheid van ons personeel. Bij het samenstellen van het team streven wij ernaar om ook een goede representatie van de Nederlandse taal te hebben. Tot nu toe spreekt ongeveer de helft deze taal, maar tot onze grote spijt verdwijnt deze meer en meer uit het Brussels dagelijkse leven.

We hopen u in te toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Jasper

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken