Hotel Leopold(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

The Dominican(Brussel)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Hotel Metropole(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 80 per nacht.

Ibis Brussels Off Grand Place(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Brussels Bloom(Saint-Josse-ten-Noode)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Roomservice
NH Collection Brussels Centre(Brussel)
Agoda.com

kindvriendelijk
goed gelegen
vriendelijk personeel
aangename fitnessmogelijkheden en zwembad
nochtans in het centrum maar toch bijzonder rustig in de gangen en de kamers
uitgebreid ontbijt

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Beste gast,

Bedankt voor het recente verblijf en de erg positieve feedback. We zijn erg blij te horen dat alles goed bevallen is en hopen u gauw weer te mogen verwelkomen voor een twee-daags verblijf of langer :-)

8 november 2017 beoordeeld

dit keer goedkoopste kamer gehad wederom mooi, schoon en groot. Was een kamer die ook mindervaliden kunnen gebruiken. Ontbijt was wederom goed en lekker.Alleen jammer dat de parkeergarage dicht zat aan de overkant. wordt afgebroken. Dus in de buurt parkeergelegenheid zoeken. Niet heel makkelijk maar uiteindelijk nog dicht bij wat kunnen vinden. Van zaterdagmiddag 16.00 tot maandag morgen 9.00 maar 4 euro betaald. Dus heel goedkoop.jammer dat een hamam dicht zat en die warmte douches ook een van kapot was . Maar verder weer helemaal perfect en heel dicht bij de Metro.Volgende keer komen wij graag weer terug.

Kamertip: hadden nu kamer na achteren was wat rustiger als je het raam open zette
  • Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Beste gast,

Wat een plezier om uw review te lezen op TripAdvisor.

Hartelijk dank hiervoor ! Door middel van de kleine details proberen wij iedere gast een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

Het is prettig om te lezen dat u wederom een fijn verblijf heeft gehad.

15 oktober 2017 beoordeeld

Verbleven 7 nachten in dit hotel en is na verscheidene andere geprobeerd te hebben naar mijn mening de beste locatie om Brussel centrum te bezoeken zonder de overdreven "grote markt prijzen" te betalen kamers zijn ook groter als het andere Novotel op de grote markt, parking voor de deur en vooral een uitstekende Bar/Brasserie met lekkere Belgische gerechten aan democratische prijzen willen heel specifiek de Cypriotische Barman bedanken die een absolute meerwaarde betekend voor de Bar, zo zijn er zeer weinig op deze planeet, een topkerel! hopelijk ben je er nog als we terugkomen in februari 2018

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Beste gast,

Bedankt voor het recente verblijf en de erg positieve feedback. We zijn erg blij te horen dat onze Gourmet Bar u goed bevallen is en dat u tevreden bent over de service van onze barman. Uiteraard zullen wij niet nalaten u tevredenheid met hem te delen :-)

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

6 september 2017 beoordeeld

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

18 augustus 2017 beoordeeld

Het was een erg mooi hotel.
Gunstig gelegen in het centrum.
Kamers zijn mooi en schoon en luxe ingericht.
Het personeel was vriendelijk.
Niet iedereen sprak Nederlands maar dit was geen probleem.
Brussel zelf is erg mooi.
De striproute is echt een aanrader.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Beste gast,

Bedankt voor het recente verblijf en de erg positieve feedback. We zijn erg blij te horen dat de kamer u goed bevallen is en hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.