Hans v
Nijmegen, The Netherlands

Mooi en stijlvol hotel op uitstekende en rustige locatie

5,0 van 5 bollen17 mei 2024 beoordeeld
Op een geweldige locatie (Grote Zavel) gelegen hotel. Stijlvol van buiten, van binnen een mooi modern hotel met comfortabele kamer en badkamer.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenKamers
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 mei 2024
Geachte Hans
Dank u voor uw vriendelijke opmerking na uw verblijf
We zijn erg blij om te lezen dat U een geweldige tijd bij ons hebt gehad
We hopen u snel weer bij Nh Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations
  • Agoda.com
1.8 km van NH Collection Brussels Grand Sablon
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 25 maart 2024

Algemene tevredenheid, doch viel de grootte van de kamer tegen en kwam de realiteit niet overeen met de vooraf gekregen foto.we hadden een gezelligere sfeer verwacht en meer ruimte net zoals op de foto aangegeven werd

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Natalino Coscia, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2024

Dear Mariekjantje
Thank you for your sharing your experience after your stay at the NH Collection Grand Sablon
We make sure to look after all our customers and read your comment boost us to go even further! Our mission remains the fulfillment of your expectations, we are very sorry and accept our apologizes if the size of your oom did not meet your expectations.
Our customer service is always available in order to find the best solution for you for any request you may have during your stay.
Hope to see you next time In Brussels at the NH Collection Grand Sablon
Natalino Coscia - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 13 maart 2024

Top verblijf in mooi hotel op toplocatie . Goede kamers. Wel iets aan de warme kant. Goede service van het personeel. Heerlijk ontbijt buffet met ruime openingstijden. Kamer is ruim met goede bedden en mooi sanitair. Aanrader

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Natalino Coscia, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2024

Geachte GMH51
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, heerlijk ontbijt en ruim badkamer waardeert.
Natalino

Beoordeeld op 22 januari 2024 via mobiele applicatie

Perfecte ligging en mogelijkheid tot parkeren. Af herken of je wagen in de autolift past . Mooie moderne kamers en goede douche. Ontbijt is top. Ruime keuze en mogelijkheid in weekend tot 11u.
Restaurant en bar leken ons ook heel mooi maar helaas tijdsgebrek. Zal voor volgende keer zijn

Datum van verblijf: december 2023
Natalino Coscia, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2024

Geachte 483johannar
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, en ons ideaal ligging waardeert.
Restaurant en bar Hispania zal voor volgende keer zijn
Natalino Coscia- Guest relations Manager

Beoordeeld op 8 juli 2023

slecht service over een door hun beschadigde auto, schandalig gewoon. Auto is net nieuw en werd door een medewerker/ chauffeur van het hotel in en uit de garage gereden. auto is langs een muur gekrast maar Hotel doet of dat niet door hun is gebeurt en zoekt ook geen oplossing. ga maar naar je eigen verzekerings agent word vriendelijk gezegd. zwaar teleur gesteld. we gaan na vaker zijn geweest nu helaas niet meer terug. slechte afhandeling.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 april 2023

Zeer vriendelijk personeel, we hadden een mooie en zeer schone kamer met leuk uitzicht op het plein.Ook een heel goed diner gehad in het Hispania restaurant van het hotel. De badkamer was erg ruim en schoon, alleen jammer dat er geen bad in was.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Natalino Coscia, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2023

Geachte Moniqueh10ml
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, uw heel good diner in het Hispania restaurant en ruim en schoon badkamer waardeert.
Natalino Coscia- Guest relations Manager