We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Goed gelegen zaken hotel” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Thon Hotel EU

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Thon Hotel EU
Beoordeeld als nr. 11 van 199 hotels in Brussel
Eco-leadersNiveau Goud
10 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
“Goed gelegen zaken hotel”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima bereikbaar met openbaar vervoer in een drukke stad. Ruime kamers en prima faciliteiten in het hotel voor de zakenreiziger die meestal alleen reist. Goed restaurant voor ontbijt en diner. Fitness klein maar goed

Verbleef Oktober, 2016, bezocht voor zaken
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 25 oktober 2016
Beste Edwin,
Van harte dank voor de feedback. Ons hotel is inderdaad perfect voor elke zakenreiziger: centrale ligging in de Europese wijk, makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, comfortabele en ruime kamers, nodige faciliteiten en efficiënte service. Ons keukenteam werkt graag met verse producten, we zijn dan ook blij te horen dat het ontbijtbuffet en het à la carte menu van ons restaurant u heeft gesmaakt. Hopelijk mogen we u weldra weer ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Schrijf een beoordeling

1.323 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (12)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
7 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 3 oktober 2016 via mobiele applicatie

Voor de 2de keer dit jaar dit hotel gekozen.Gekozen voor het marathonpakket daar we deelnamen aan de halve van Brussel.Alles klopte weeral,van de vriendelijke bediening aan het onthaal,de mooie netjes verzorgde ruime geluidsdichte kamer het speciale sportontbijt,ondergrondse parkeergarage,laat uitchecken(18h).
Dat je er kon betalen met ecocheques is zeker ook een pluspunt.
Gelegen vlak aan het metrostation maakt dat je vlug in het centrum bent.
Sven

Verbleef Oktober, 2016
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 4 oktober 2016
Beste Sven,
Hartelijk dank voor deze positieve feedback. We zijn blij te horen dat dit uw tweede verblijf was in Thon Hotel EU naar aanleiding van de Brusselse marathon. Het is echt een plezier om te horen dat uw de diensten van ons personeel heeft geapprecieerd en dit motiveert ons nog meer om zo verder te doen in de toekomst, zowel op basis van het onthaal als de netheid. Leuk om te lezen dat het ontbijtbuffet heeft gesmaakt. Als groen hotel aanvaarden we uiteraard de ecocheques voor de betaling van een overnachting. We kijken uit naar uw volgend verblijf.
Gorinchem
219 beoordelingen
42 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 43 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Op zich een mooi modern hotel maar de prijs is hoog zeker in verhouding tot het gebodene en de op dat moment lage bezettingsgraad. Kamer en douche klein voor de prijs die je betaald. Het ontbijt is prima en compleet. Wel een heel breed aanbod van kanalen op dr tv.

Verbleef Augustus, 2016, bezocht voor zaken
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 2 september 2016
Beste Laurens,
We danken u voor uw feedback. Onze prijzen worden bepaald op basis van verschillende factoren: de vraag, de bezetting, de periode,... De week waarin u de reservatie had, was op het einde van de vakantieperiode en dus is er alweer meer vraag/bezetting van toeristen (zowel vrijetijds als zakelijk). We zijn blij te horen dat u desalniettemin heeft genoten van het moderne design van het hotel, de waaier aan international kanalen op de televisie en het uitgebreid ontbijtbuffet. Onze standaard kamers zijn 20-27 m² groot, mocht u liever iets meer ruimte hebben dan raden we aan om volgende keer een business kamer te reserveren of zelfs een suite. Tot gauw,
11 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Niet echt top kleine kamer niet echt schoon afzuiger badkamer deed niet natte borden bij
ontbijt. Ontbijt verder nier slecht bij uit checken vragen ze niets alles naar wens? Fijne reis tot ziens? Vond het matig hotel zeker geen 4 sterren waard.

Verbleef Juli, 2016, bezocht met vrienden
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 26 juli 2016
Beste Willem,
We danken u voor uw feedback. We hebben inderdaad vele Tomorrowland-festivalgangers verwelkomt dit weekend. Het merendeel van deze gasten waren positief over hun verblijf en het spijt ons te lezen dat dit voor u niet het geval was. Onze standaard kamers hebben een oppervlakte van 20-27 m² en zijn uitgerust met al het nodige: kwaliteitsvolle matrassen, mini-bar met water, koffie/thee machine, internet, badartikelen,.... Mocht er een technisch probleem voorkomen tijdens uw verblijf, neem dan zeker contact op met de receptie zodanig dat we dit intern snel kunnen opvolgen. Leuk te horen dat u heeft genoten van ons uitgebreid ontbijtassortiment. Wat betreft het uitchecken, uiteraard vragen wij steeds naar het verblijf van onze gasten. Omdat iedereen terzelfdertijd naar de receptie is gekomen voor de check-out is dit waarschijnlijk iets wat hectischer verlopen dan normaal. Uiteraard doet de mening van elk van onze gasten ertoe en we excuseren ons daarom voor het voorval. We vragen uw begrip voor zulke uitzonderlijke gevallen. Hopelijk mogen we u eens verwelkomen voor een ander verblijf en kunnen we u dan aantonen dat we weldeglijk een kwaliteitsvolle service kunnen verlenen zoals elke gast verdient.
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 11 februari 2016

De kamer waren schoon. Mooie goede badkamer met heerlijke douche.De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is lekker. De inrichting was erg gezellig en de lift is snel. Het hotel is op loopafstand van het centrum dus prima gelegen.

Eco-kenmerken: Het Thon hotel doet zijn best om goed voor het milieu te zorgen
  • Verbleef Februari, 2016, bezocht met een partner
      Service
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 12 februari 2016
Beste gast,
Hartelijk dank voor deze feedback. We zijn enorm blij te lezen dat uw verblijf naar wens is verlopen en dat u heeft genoten van onze propere en ruime kamers. Het doet ons plezier te weten dat het ontbijtbuffet heeft gesmaakt en dat u tevreden was met de dienstvaardigheid van ons personeel. Het hotel is inderdaad op slechts 20 minuten wandelen van het historische stadscentrum en dus de perfecte plaats om toeristische attracties te bezoeken. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.
Zedelgem, België
9 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 25 januari 2016

Niet mijn eerste en ook niet mijn laatste bezoek aan dit hotel. Heel er goed bereikbaar met het openbaar vervoer en centraal gelegen in Brussel. Modern en ecologisch hotel dat heel erg mooi is ingericht. Prijs-kwaliteit van de weekend-deal is top. Kamers van alles voorzien en mooie, ruime badkamer met heerlijke badprodukten. Ontbijt kan niet completer zijn, van vers fruitsap tot verschillende soorten koffie, een heel ruim assortiment aan brood, broodjes en boterkoeken, allerhande warme bereidingen en een grote keuze aan alle soorten beleg. Zelfs on the spot gebakken kleine American pancakes (die heerlijk zijn). Alleen al voor het ontbijt alleen moet dit hotel zeker bezocht worden.
Ontbijt (en restaurant)ruimte is trouwens heel gezellig ingericht en ondanks de capaciteit die mogelijk is, is er een gezellige sfeer en geen storend geroezemoes te horen.
Heel erg vriendelijk persooneel en een pluim voor de receptioniste die bij aankomst de moeite deed om Nederlands te praten, niet evident in Brussel.
Ik kijk ernaar uit om hier binnenkort nog eens te logeren.

• Verbleef Januari, 2016, bezocht alleen
      Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen
      Service
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 27 januari 2016
Beste Inge,
Super bedankt voor deze leuke feedback en om ons hotel aan te raden op deze website. Het doet ons plezier te lezen dat het verblijf naar wens is verlopen en dat u heeft genoten van de ruime kamer, het uitgebreide ontbijtbuffet, de vriendelijkheid van ons personeel en de algemene prijs-kwaliteit verhouding. Ons hotel doet sinds de opening in 2012, velerlei acties om de ecologische impact te verminderen en onze gasten te sensibiliseren voor meer duurzaamheid. Leuk dat u dit heeft opgemerkt. We kijken alvast uit naar uw volgend bezoek.
Den Haag, Nederland
719 beoordelingen
90 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 155 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 6 december 2015

Het hotel is ruim van opzet, gastvrij en warm. We sliepen op de 8ste verdieping. De kamer is niet al te groot maar ruim en efficiënt ingericht. De badkamer is ruim en heeft een tweepersoons wastafel. De ontbijtruimte is groot en opvallend rustig. Van geroezemoes van de gasten is weinig te merken wat betekent dat er een aangename sfeer heerst. Uiteraard is het ontbijtbuffet prima van samenstelling.

Eco-kenmerken: Het is wat moeilijk om op de kamer al het afval goed te scheiden.
  • Verbleef December, 2015, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
      Service
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 7 december 2015
Beste Impje,
Hartelijk dank voor deze positieve commentaar. Het is leuk te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u heeft genoten van onze ruime, goed uitgeruste kamers (strijkijzer/plank, koffie-theezet, internet,...). Ons ontbijtbuffet is een van de beste in Brussel en we zijn blij te lezen dat het ruime assortiment aan gerechten heeft gesmaakt. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.
Mechelen, Antwerpen, Belgium
63 beoordelingen
29 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 22 november 2015

Heb hier verbleven in combinatie met een concert in Vorst Nationaal. Het hotel ligt dicht bij het Centraal Station en vlakbij het metro-station Maalbeek. Wij logeerden in een zeer ruime kamer met een groot en zalig bed, de badkamer was zeer net met een heerlijke regendouche.
Het ontbijt was heel uitgebreid en een van de beste die ik al ooit gehad heb in een hotel.

• Verbleef November, 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 bollen
      Service
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 29 november 2015
Beste gast,
Hartelijk dank voor de feedback. Blij te horen dat u heeft genoten van ons uitgebreid ontbijtbuffet. We doen onze uiterste best om een grote variatie aan kwaliteitsvolle producten aan te bieden en zijn dus blij te horen dat het lekker smaakte. Het hotel is inderdaad makkelijk bereikbaar met de metro, halte Maelbeek en is dus perfect om u op verschillende plaasten in Brussel te brengen. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.
Herk-de-Stad, België
28 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 22 november 2015

Goede ligging. Proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie club kamer met alle comfort. Zeer goed bed. Alles proper. Gemakkelijke parking onder het hotel. Fitnessruimte met moderne, goede toestellen. Sauna (zelf niet gebruikt) zag er clean uit. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt.

Verbleef November, 2015
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 24 november 2015
Beste Alex,
Hartelijk dank voor deze feedback. Het is altijd leuk om te horen dat onze gasten hebben genoten van de properheid van de kamers, de gedienstigheid van ons personeel en de centrale ligging van het hotel. De duplex fitness ruimte is inderdaad uitgerust met hoog technologische machines met individuele schermen en met een infrarood sauna. We bieden een van de beste ontbijten in Brussel aan en zijn dus blij te horen dat het u heeft gesmaakt. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.
Den Haag, Nederland
144 beoordelingen
53 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 42 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 10 november 2015 via mobiele applicatie

Dit is uiterst geschikt zakenhotel. Zakelijk en ook met stijl en (modern trendy) sfeer. Restaurant eten uitstekend. Kamers goed, heerlijk bed en kussens. Service zakelijk en professioneel. Op minuut loopafstand van metrohalte Maalbeek. Het enige kleine minpunt wat ik kon vinden dat het water van de douche voor mijn doen net wat te zacht was. Maar dat kan mijn ding zijn.

Verbleef November, 2015, bezocht voor zaken
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordeling, 12 november 2015
Beste Hansfaber,
Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Het is een plezier te lezen dat u heeft genoten van ons modern design, ruime kamers met uitstekend beddegoed en de gerechten in The Twelve restaurant. Ons personeel doet dagelijks zijn uiterste best om een efficiente service te leveren aan onze klanten en we danken u dan ook om dit te hebben opgemerkt. Wat betreft de douchekoppen: deze zijn ecologisch om zo het water van onze planeet te sparen. Omdat er minder water per minuut doorstroomd is er inderdaad minder druk. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten, Elise
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brussel bekeken
op 0.3 km afstand
Sofitel Brussels Europe
nr. 4 van 199 in Brussel
4.5 van 5 bollen 1.648 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Thon Hotel EU geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Thon Hotel EU

Gelegenheid: Thon Hotel EU
Adres: Rue de la Loi 75, Brussel 1000, België
Locatie: België > Brussel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 199 hotels in Brussel
Prijsklasse (per nacht): € 70 - € 222
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Thon Hotel EU 4*
Aantal kamers: 405
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Thon Hotel EU met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?