“Genieten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Thon Hotel EU
Beoordeeld als nr. 13 van 199 hotels in Brussel
Eco-leadersNiveau Platina
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2de keer dit jaar dit hotel gekozen.Gekozen voor het marathonpakket daar we deelnamen aan de halve van Brussel.Alles klopte weeral,van de vriendelijke bediening aan het onthaal,de mooie netjes verzorgde ruime geluidsdichte kamer het speciale sportontbijt,ondergrondse parkeergarage,laat uitchecken(18h).
Dat je er kon betalen met ecocheques is zeker ook een pluspunt.
Gelegen vlak aan het metrostation maakt dat je vlug in het centrum bent.
Sven

Verbleef: Oktober, 2016
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Beste Sven,
Hartelijk dank voor deze positieve feedback. We zijn blij te horen dat dit uw tweede verblijf was in Thon Hotel EU naar aanleiding van de Brusselse marathon. Het is echt een plezier om te horen dat uw de diensten van ons personeel heeft geapprecieerd en dit motiveert ons nog meer om zo verder te doen in de toekomst, zowel op basis van het onthaal als de netheid. Leuk om te lezen dat het ontbijtbuffet heeft gesmaakt. Als groen hotel aanvaarden we uiteraard de ecocheques voor de betaling van een overnachting. We kijken uit naar uw volgend verblijf.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een mooi modern hotel maar de prijs is hoog zeker in verhouding tot het gebodene en de op dat moment lage bezettingsgraad. Kamer en douche klein voor de prijs die je betaald. Het ontbijt is prima en compleet. Wel een heel breed aanbod van kanalen op dr tv.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde voor zaken
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

Beste Laurens,
We danken u voor uw feedback. Onze prijzen worden bepaald op basis van verschillende factoren: de vraag, de bezetting, de periode,... De week waarin u de reservatie had, was op het einde van de vakantieperiode en dus is er alweer meer vraag/bezetting van toeristen (zowel vrijetijds als zakelijk). We zijn blij te horen dat u desalniettemin heeft genoten van het moderne design van het hotel, de waaier aan international kanalen op de televisie en het uitgebreid ontbijtbuffet. Onze standaard kamers zijn 20-27 m² groot, mocht u liever iets meer ruimte hebben dan raden we aan om volgende keer een business kamer te reserveren of zelfs een suite. Tot gauw,

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet echt top kleine kamer niet echt schoon afzuiger badkamer deed niet natte borden bij
ontbijt. Ontbijt verder nier slecht bij uit checken vragen ze niets alles naar wens? Fijne reis tot ziens? Vond het matig hotel zeker geen 4 sterren waard.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Willem,
We danken u voor uw feedback. We hebben inderdaad vele Tomorrowland-festivalgangers verwelkomt dit weekend. Het merendeel van deze gasten waren positief over hun verblijf en het spijt ons te lezen dat dit voor u niet het geval was. Onze standaard kamers hebben een oppervlakte van 20-27 m² en zijn uitgerust met al het nodige: kwaliteitsvolle matrassen, mini-bar met water, koffie/thee machine, internet, badartikelen,.... Mocht er een technisch probleem voorkomen tijdens uw verblijf, neem dan zeker contact op met de receptie zodanig dat we dit intern snel kunnen opvolgen. Leuk te horen dat u heeft genoten van ons uitgebreid ontbijtassortiment. Wat betreft het uitchecken, uiteraard vragen wij steeds naar het verblijf van onze gasten. Omdat iedereen terzelfdertijd naar de receptie is gekomen voor de check-out is dit waarschijnlijk iets wat hectischer verlopen dan normaal. Uiteraard doet de mening van elk van onze gasten ertoe en we excuseren ons daarom voor het voorval. We vragen uw begrip voor zulke uitzonderlijke gevallen. Hopelijk mogen we u eens verwelkomen voor een ander verblijf en kunnen we u dan aantonen dat we weldeglijk een kwaliteitsvolle service kunnen verlenen zoals elke gast verdient.

11 februari 2016 beoordeeld

De kamer waren schoon. Mooie goede badkamer met heerlijke douche.De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is lekker. De inrichting was erg gezellig en de lift is snel. Het hotel is op loopafstand van het centrum dus prima gelegen.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2016

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze feedback. We zijn enorm blij te lezen dat uw verblijf naar wens is verlopen en dat u heeft genoten van onze propere en ruime kamers. Het doet ons plezier te weten dat het ontbijtbuffet heeft gesmaakt en dat u tevreden was met de dienstvaardigheid van ons personeel. Het hotel is inderdaad op slechts 20 minuten wandelen van het historische stadscentrum en dus de perfecte plaats om toeristische attracties te bezoeken. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.

25 januari 2016 beoordeeld

Niet mijn eerste en ook niet mijn laatste bezoek aan dit hotel. Heel er goed bereikbaar met het openbaar vervoer en centraal gelegen in Brussel. Modern en ecologisch hotel dat heel erg mooi is ingericht. Prijs-kwaliteit van de weekend-deal is top. Kamers van alles voorzien en mooie, ruime badkamer met heerlijke badprodukten. Ontbijt kan niet completer zijn, van vers fruitsap tot verschillende soorten koffie, een heel ruim assortiment aan brood, broodjes en boterkoeken, allerhande warme bereidingen en een grote keuze aan alle soorten beleg. Zelfs on the spot gebakken kleine American pancakes (die heerlijk zijn). Alleen al voor het ontbijt alleen moet dit hotel zeker bezocht worden.
Ontbijt (en restaurant)ruimte is trouwens heel gezellig ingericht en ondanks de capaciteit die mogelijk is, is er een gezellige sfeer en geen storend geroezemoes te horen.
Heel erg vriendelijk persooneel en een pluim voor de receptioniste die bij aankomst de moeite deed om Nederlands te praten, niet evident in Brussel.
Ik kijk ernaar uit om hier binnenkort nog eens te logeren.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde alleen
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2016

Beste Inge,
Super bedankt voor deze leuke feedback en om ons hotel aan te raden op deze website. Het doet ons plezier te lezen dat het verblijf naar wens is verlopen en dat u heeft genoten van de ruime kamer, het uitgebreide ontbijtbuffet, de vriendelijkheid van ons personeel en de algemene prijs-kwaliteit verhouding. Ons hotel doet sinds de opening in 2012, velerlei acties om de ecologische impact te verminderen en onze gasten te sensibiliseren voor meer duurzaamheid. Leuk dat u dit heeft opgemerkt. We kijken alvast uit naar uw volgend bezoek.

6 december 2015 beoordeeld

Het hotel is ruim van opzet, gastvrij en warm. We sliepen op de 8ste verdieping. De kamer is niet al te groot maar ruim en efficiënt ingericht. De badkamer is ruim en heeft een tweepersoons wastafel. De ontbijtruimte is groot en opvallend rustig. Van geroezemoes van de gasten is weinig te merken wat betekent dat er een aangename sfeer heerst. Uiteraard is het ontbijtbuffet prima van samenstelling.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2015

Beste Impje,
Hartelijk dank voor deze positieve commentaar. Het is leuk te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u heeft genoten van onze ruime, goed uitgeruste kamers (strijkijzer/plank, koffie-theezet, internet,...). Ons ontbijtbuffet is een van de beste in Brussel en we zijn blij te lezen dat het ruime assortiment aan gerechten heeft gesmaakt. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.

22 november 2015 beoordeeld

Heb hier verbleven in combinatie met een concert in Vorst Nationaal. Het hotel ligt dicht bij het Centraal Station en vlakbij het metro-station Maalbeek. Wij logeerden in een zeer ruime kamer met een groot en zalig bed, de badkamer was zeer net met een heerlijke regendouche.
Het ontbijt was heel uitgebreid en een van de beste die ik al ooit gehad heb in een hotel.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
EU_Management, P.A. to the G.M. van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2015

Beste gast,
Hartelijk dank voor de feedback. Blij te horen dat u heeft genoten van ons uitgebreid ontbijtbuffet. We doen onze uiterste best om een grote variatie aan kwaliteitsvolle producten aan te bieden en zijn dus blij te horen dat het lekker smaakte. Het hotel is inderdaad makkelijk bereikbaar met de metro, halte Maelbeek en is dus perfect om u op verschillende plaasten in Brussel te brengen. We hopen u weldra weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten, Elise

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brussel bekeken
op 1,7 km afstand
1.262 beoordelingen
op 1,4 km afstand
NH Collection Brussels Grand Sablon
Prijzen weergeven

In Thon Hotel EU geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Thon Hotel EU

Adres: Rue de la Loi / Wetstraat 75, Brussel 1000, België
Locatie: België > Brussel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 13 van 199 hotels in Brussel
Prijsklasse: € 72 - € 262 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Thon Hotel EU 4*
Aantal kamers: 405
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia, World Independent Hotel Promotion, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Thon Hotel EU met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?