Beoordeeld op 19 augustus 2019

ons geliefkoosd verblijf , Alles wa je hart maar lust. De receptie , hygiene , ontbijt, restaurant , lokatie, tip top in orde
Wie zich hier niet thuisvoelt voelt zich nergens thuis, gaan er zeker en vast nog terug,

Kamertip: hadden een kamer op de eerste verdieping, met een terras , Supperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!
Datum van verblijf: augustus 2019
PriyankaB804, Responsable relations clients van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear Gorgesdowney,

Thank you for taking some of your valuable time in sharing your experience on TripAdvisor.

It was a pleasure having you with us and delighted to read that you enjoyed your stay on all levels.

We look forward to many more of your visits at the Wiltcher's Steigenberger and if there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us.

Yours Sincerely,

Michel Cottray

Beoordeeld op 1 mei 2019

Gezien ik een belangrijke firmaklant moest ophalen op Zaventem , en ik hem Brussel wou tonen en vergasten op een Belgische biertje , kozen we voor de bar van Steigenberger .Eer zeer vriendelijke portier hete ons welkom aan de hoteldeur en toonde ons ook waar de bar zich bevond . We kozen voor het binnen terras wat er zeer leuk uitzag en netjes . Beste directeur dat u 8 euro vraag voor een Blonde Leffe of een Duvel stoort mij niet , dat u deze edele bieren opdient in glazen die totaal niet gemaakt zijn voor deze bieren stoort mij als bierkenner wel , en mateloos . Een blonde Leffe hoort in een Leffe glas en een Duvel in een Duvelglas . De glazen die u gebruikt hebben met bier niks te maken en waren ook nog half lauw , met als gevolg dat mijn schuimkraag direct inviel en ik daar bij mijn gast een zee dom figuur sloeg !

Uw hapjes ( garnaalkroketje ) zijn zeer lekker maar wel iets bizar dat er vijf keer zoveel gefrituurde peterselie was in vergelijking met de kroketjes . Een klein vorkje had daar zeer welkom geweest .Mijn gast aan wie ik deze Belgische lekkernij aanbood was verplicht de peterselie met zijn hand te eten .Daar kwam dan nog bij dat er geen enkel soort van serviet voorzien was . Dus heb ik dat moeten vragen en uw zeer vriendelijke ober deed precies alsof het in Keulen donderde .Volgens mij is een klein monddoekje bij een drankje en een hapje een must in een hotel van uw klasse .
Ik moet u wel feliciteren met de spontane vriendelijkheid van al uw personeel , dit is een uitzondering in Brussel en ik kan dit best waarderen ook hun talenkennis .

Geen paniek ik blijf klant van uw prachtige bar met binnen terras en ook van uw prachtig hotel . Alleen op uw niveau moet alles afgewerkt zijn tot in het kleinste detail . Vooral de fouten tegen de serveerkunde van bier ligt mij zwaar op de maag , dit is onze Belgische trots !!!!!!

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
RoserieD, Guest Relations Manager van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Geachte 401filipt,

Heel hartelijk bedankt voor uw zeer gewaardeerde opmerkingen.

We hebben uw gedetailleerde feedback met veel belangstelling gelezen en wij bedanken u daarvoor, omdat het ons de mogelijkheid biedt om te verbeteren.
Het spijt mij oprecht en bied mijn excuses aan voor al het ongemak.

Ik wil u graag in contact brengen met onze Food & Beverage manager die u graag persoonlijk zijn excuses wilt aan bieden bij een volgend bezoek.
Aangezien tripadvisor anoniem is mag ik u alstublieft vragen om contact op te nemen met
george.michel@steigenberger.com

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken er naar uit u weer snel terug te mogen ontvangen in onze bar.

Met vriendelijke groeten,
Michel Cottray

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Reeds aantal keer in steigenberger verbleven (andere locaties) deze was opnieuw naar alle verwachting. Ontbijt top. Kamer top. Proper, ruim, en een garage aanwezig. Uiteraard redelijk prijzig maar wie dit niet erg vindt of een deal kan doen, zeker een aanrader. Een van de beste van brussel.

Datum van verblijf: mei 2018
RoserieD, Guest Relations Manager van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste 375sarahv,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw loyaliteit naar het Steigenberger toe.
Het gezamenlijke personeel is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt.

We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen,

Vriendelijke groeten,

Michel Cottray,

Beoordeeld op 1 april 2019

Zeer goede service, lekker ontbijt met veel keuze, de bar is gezellig en goede bediening, locatie is schitterend , volgende keer vragen we wel een kamer met zicht op de binnenkoer van het hotel en dat is toch een aangenamer zicht , als we in Brussel moeten zijn komen we zeker terug.

Kamertip: Kamers met uitzicht op de binnenkoer zijn gezelliger
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
RoserieD, Guest Relations Manager van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Beste Rinckhout,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in het Steigenberger Wiltcher’s hotel en voor uw loyaliteit.
Zeer gewaardeerd uw mooie score en bedankt voor de mooie feedback, vooral over de bediening.
We kunnen u zeker een kamer met zicht op de binnenkoer geven als u de informatie bij de reservering geeft.

We kijken ernaar uit, u in de nabije toekomst weer snel terug te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Roserie de Wild
Guest Relations

Beoordeeld op 31 maart 2019

Het spek, de eieren, de bonen en de worstjes bij het ontbijt waren koud. Niet lauw maar koud. Geen koffielepel te vinden, heb een vork moeten gebruiken om te roeren, geen confituur.
De mensen van de receptie waren zeer vriendelijk.

Kamertip: Tip: een flesje cava in de minibar.
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
PriyankaB804, Manager van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Dear Voyage,

We thank you for sharing your experience of the Steigenberger Wiltcher's on TripAdvisor.

Your feedback is very important to us and which is an opportunity for us to do better. Therefore, we have well noted your breakfast experience and shared it with the department concerned to make sure it does not happen again.

The Wiltcher's team and I look forward to welcoming you back in the not too distant future to show a more positive image of the hotel.

Sincerely yours,

Priyanka Bardoloi