Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.881)
Beoordelingen filteren
2.881 resultaten
Waardering van reizigers
980
1.088
477
199
137
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
980
1.088
477
199
137
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.881 beoordelingen
12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd in dit hotel met vermelding huwelijksnacht .
Niets werd er gedaan voor een speciale nacht !
Zelf nog geen proficiat gewenst ! Dit is toch het minste dat zo een hotel zou moeten doen !!
Ontbijt middelmatig ... gerookte zalm van zeer lage kwaliteit .
Jammer dat we dit hotel gekozen hebben voor zo een nacht .

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Bedank sukouk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicolas V, Responsable réception van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018
Google-vertaling

Dear sukouk,

First of all, I would like to thank you for your review.

We feel very concerned by your comment as your experience doesn't match the service we aim to provide our guests with. Indeed, we struggle to make every guest's stay at the Warwick Brussels an enjoyable experience and we are sorry to see that we couldn't meet your expectation.

Special occasion such as honeymoon trip should be a perfect opportunity for us to show how we care about our guests. We did not succeed this time and we present you our apologies for what happened to you.

This is certainly not the service we try to offer to our guests. We have met with concerned department in order to make sure appropriate action is taken and that we prevent any other guest being similarly inconvenienced in the future.

We hope you will stay again at our hotel so we can make sure your impression of our hotel may change.

Best regards,
Nicolas Vanhulst
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 december 2017 beoordeeld

Onthaal: check-in loopt vlot - niet overdreven vriendelijk maar kan ermee door.
Kamer: goed bed en bedlinnen, voldoende ruimte, genoeg kasten, minibar & tv, badkamer gerief.... alles is aanwezig, maar de kamer is versleten, geen 5 sterren waard.
De eerste morgen: goed geslapen, moesten we de badkamer gebruiken en douchen met het licht van onze iPhone aan wegens geen elektriciteit.
Na het ontbijt in de gang en in de kamer nog steeds geen elektriciteit .... tja.
Bij aankomst de vrijdagavond stond er op de gang recht tegenover onze kamer een dienbord met vuil service - de zondagmorgen stond het er nog steeds.... tja.
Pluspunten:
ligging
uren van de check-in, check-out en van het ontbijt
Ontbijt: mooi assortiment, meer dan voldoende en lekker
Vriendelijk personeel
Ontbijt ruimte en de bar hebben een warme sfeer en een mooi interieur
Het hotel straalt iets uit maar de kamers zijn echt aan een make-over toe!
Prijs: 295€ kamer & ontbijt voor 2 nachten betaald.... tja oordeel zelf.

  • Verbleef: december 2017, reisde alleen
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Speedy G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicolas V, Responsable réception van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017
Google-vertaling

Dear Speedy G,

We would like to thank you for reviewing us after your recent stay at the Warwick Brussels.

Your comments and opinions have received our full attention and have been adressed to concerned departments. Our goal is to get better every day and this is possible thanks to yours and other guests comments and reviews.

We would like to thank you for pointing out where we still need to progress. On the other hand, I am glad to see that you appreciated other aspects of your stay such as the breakfast or the hotel's overall atmosphere.

We all look forward to welcome you again at the Warwick Brussels soon.

Best regards,
Nicolas Vanhulst,
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 oktober 2017 beoordeeld

Wij boekten dit hotel omwille van de treinstaking. Een beetje, toerist in eigen land dus. Aan mijn profiel zult u merken dat wij veel reiservaring hebben, ook met 4 sterren hotels. Wel ik vind dit hotel zijn prijs niet waard. De locatie is top. Echt hartje Brussel. 5min lopen van het centraal station, 2 min van de grote markt. Dus beter kun je niet gelogeerd zijn om Brussel te ontdekken. Maar de kamer is oubollig en aan renovatie toe. Het meubilair doet oud en versleten aan. De badkamer is modern. Bad met ook een douche. Maar het douchescherm is ontoereikend waardoor je een natte badkamervloer hebt. Er is een safe op de kamer en koffie en thee. Onze kamer had uitzicht op een muur! Er is ook een sauna aanwezig en een fitness zaal. Pluspunt is dat we reeds konden inchecken om 11u in de voormiddag. voor het ontbijt vroeg men 22 euro per persoon. Dat hebben wij dus niet genomen. Op wandelafstand zijn genoeg ontbijtzaken voor maar 10 euro. Kies dit hotel voor de locatie, niet voor de geweldige kamers!

Kamertip: vraag een kamer met uitzicht
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank MrSmith74
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicolas V, Responsable réception van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2017
Google-vertaling

Dear MrSmith74,

Thank you for sharing your feedback with the Tripadvisor travellers.

As you mentionned above, the Warwick Brussels is located walking distance from the Central Station and the Grand Place.

I am however sorry we were not able to exceed your expectations in terms of product, please do not hesitate to contact me directly at nvanhulst@warwickhotels shall you come back to Brussels.

Please know that your comments have received all my attention and will be discussed with our Management team.

I look forward to hearing from you soon and to having the chance of welcoming you back to the Warwick Brussels.

Kind regards,

Nicolas Vanhulst
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 oktober 2017 beoordeeld

Top locatie!! Perfecte ligging om Brussel te verkennen.
5 minuutjes wandelen vanaf treinstation Brussel centraal en nog geen 10 Minuutjes tot de grote Markt en de galerijen.
Zelf zijn wij met de auto gegaan. Er is een parking onder het hotel, wel 25€ per nacht.
Toch wel jammer dat het personeel achter de incheck balie amper Nederlands spreekt, voor de rest waren zij zeer vriendelijk en behulpzaam.
De kamer op het vierde verdiep was klein(goed genoeg om 2 nachtjes te slapen om er een week in te verblijven is het wat aan de kleine kant), een beetje verouderd maar toch proper.
Het ontbijt was ook deftig, maar ik zou opteren om buiten het hotel te ontbijten. genoeg kleine gelegenheden in de buurt om te ontbijten/lunchen.

  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank micheldL8983IH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicolas V, Responsable réception van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017
Google-vertaling

Dear micheldL8983IH,

I’d like to thank you for taking some of your time to review your stay at the Warwick Brussels.

I am happy to read that the staff at the reception was “ friendly” and that you enjoyed our hotel in general.

I’m glad you appreciated the location of our hotel. Indeed it is centrally located in the very heart of Brussels only a few minutes away from the Central train station, the Royal Galleries or the famous Grand Place.

The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

Best Regards,

Nicolas Vanhulst
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 september 2017 beoordeeld

Omdat we dit jaar niet naar het buitenland gingen, hadden we gekozen om een weekendje Brussel te doen maar dan in een meer geprezen hotel dan dat we dat anders zouden doen.
Onthaal was professioneel, vroeger kunnen inchecken dan initieel doorgegeven. Onmiddellijk advies voor de betere toeristische attracties erbij gekregen, waardoor we direct konden beginnen verkennen.
De kamer was niet zo groot maar wel proper met alle nodige voorzieningen. Rare was wel dat de TV 2 keer is opgesprongen zonder dat wij aan de afstandsbediening kwamen (want we sliepen...).
Het beste was wel het ontbijtbuffet! Zoveel keuze en dan nog heel lekker ook, schitterend. Hiervoor alleen al willen we terugkomen.
Je merkt wel in het hotel (en bij uitbreiding heel Brussel) dat Nederlandstaligen uitzonderlijk zijn. De medewerkers van de ontbijtzaal konden Frans en nog een andere voor mij onbekende taal, maar geen/amper Nederlands. Wel jammer maar hè, dan leggen we het toch gewoon uit in een andere taal :-)

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank wiest2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacques V, Responsable réception van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017
Google-vertaling

Dear wiest2017,

Thank you for taking the time to review your recent stay at the Warwick Brussels!

I am delighted to know that you have enjoyed our hotel and its prime location in the city center and your “comfortable and clean” room. Besides this, it is great to read that you enjoyed our delicious Breakfast Buffet and all it has to offer.

It makes me happy to read that our “friendly” staff ” offered you a great service!

Many thanks for recommending us and it would be my pleasure to welcome you back to the Warwick Brussels very soon!

Kind regards,

Nicolas Vanhulst
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken