“Lekkere pasta”

Boston Steak House - Naamsepoort
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Boston Steak House - Naamsepoort is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 702 van 4.098 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de middag binnengesprongen voor een hapje, vlotte bediening en lekker eten. De pasta en het slaatje waren van uitstekende kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2018

16 januari 2018 beoordeeld

Aan het venster mensen binnenlokken met de aankondiging 'luikse wafel met koffie voor 5.90 euro' en bij de afrekening 9.60 euro vragen omdat wij niet hadden vermeld dat wij de luikse wafel met koffie in promotie wensten ?????

Datum van bezoek: januari 2018
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op een dag tot twee keer toe gezeten. Lekker buiten op het terras. Beste pina colada van Brussel. Dus als je even lekker wilt zitten voor een drankje os dot een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017
6 februari 2017 beoordeeld

We waren met 4 volwassen en 2 kinderen van 5 jaar. Kinderen gedroegen zich netjes, pakten alleen wat speelgoed om zich te vermaken. Maar dat mocht niet van meneer de Ober. Want we waren in een restaurant en daar moeten kinderen muisstil zijn. En ze mogen zeker niet met hun eigen speelgoed op de tafel spelen. Geen plek voor kinderen dus. Prima, maar geef het even bij de deur aan: verboden onder 18 jaar. Er zijn zat leukere, en betere, plekken in Brussel, ook met kinderen. Daar hebben we Boston Steak House en meneer de Ober niet voor nodig.

Datum van bezoek: februari 2017
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer erg lekker gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Wij vonden het een nadeel dat het allemaal erg snel ging. Een avond lekker eten is niet van toepassing hier.
Het eten is absoluut lekker , maar binnen 30/45 minuten ben je klaar.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Boston Steak House - Naamsepoort bekeken, bekeken ook

In Boston Steak House - Naamsepoort geweest? Deel je ervaringen!