“Een val voor toeristen”

Los Tacos
Geclassificeerd als nr. 2.858 van 3.804 Restaurants in Brussel
Keukens: Mexicaans
12 januari 2017 beoordeeld

Een toeristische trekpleister nabij het Atomium. Middelmatige bediening, flets en smaakloos eten. Mijn taco leek wel van karton en de miserabele afgekookte groenten waren slap en ongekruid. Bij een Mexicaan verwacht je pittig eten, ik heb de ober om een flesje Tabasco gevraagd! Ik als Belgische kook beter Mexicaans !!! Bovendien was mijn schotel bij het afrekenen 2€ duurder dan op de kaart! Een schande!

16 oktober 2016 beoordeeld

Na een doordeweeks filmbezoek in de Kinepolis in Bruparck vlakbij, sprongen we nog even binnen bij Los Tacos, het Mexicaans Restaurant. Ondanks we de enige gasten waren op dit late uur, werden we met de glimlach onthaald door de vriendelijke ober. De cocktail was goedkoop en echt lekker voor die prijs. Ook werd met de glimlach nog tacos en eten gebracht. Het viel wel op dat dit inderdaad grootkeuken is, waarbij alles snel opgewarmd kan worden, maar toch is het best lekker. Het is fastfood-Mexicaans, maar met een goede bediening!

28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een eetgelegenheid in brupark kan je al niet veel niveau verwachten. Jammer want de omgeving is er wel gezellig. Mexican menu genomen. Wat goedkopere coctail maar wel lekker. Nachos als voorgerecht vielen mee. Hoofdgerecht was snackniveau. Prijs was schappelijk voor het eten. Bediening was basic maar vriendelijk. Interieur aangepast met oude pickup. Al bij al jammer dat het niveau niet hoger is want het is onvoldoende om er weer heen te gaan. Jammer.

3 maart 2016 beoordeeld

Met een groupon coupon eens geprobeerd en je kan het een beetje vergelijken met de chi-chi's die er nu nog zijn .Het is grootkeuken .
Eens een variant op een burger menu (wel wat duurder)

Wel een mooi interieur ,typisch zoals een Tex Mex restaurant in de US

20 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week ben ik hier gaan eten na een zwembeurt in Oceade. Ik heb dit restaurant al verschillende keren bezocht wat telkens een teleurstelling was. Maar deze keer was het geen teleurstelling. We namen de menu die slechts €25 kostte en hierbij kregen we een goede cocktail, heerlijk voorgerecht en dan nog eens een boordevol hoofdgerecht. Ook de bediening was goed, snel en behulpzaam. Ook probeert men Nederlands te praten, iets dat in deze regio weinig wordt gedaan.

Reizigers die Los Tacos bekeken, bekeken ook

In Los Tacos geweest? Deel je ervaringen!