“Heel oké”
Beoordeling van Pulp

Pulp
Geclassificeerd als nr. 1.115 van 4.022 Restaurants in Brussel
1 juni 2018 beoordeeld

Ik ben zelf niet zo'n fan van de broodjes, maar de salades, de soep en de bananencake kunnen me wel bekoren :-)

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Self service. Verse salades om mee te nemen of daar te eten en heerlijke soep twee keuzes. Vriendelijk personeel.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel het zegt. Tijdens de middag steeds snel geholpen aan de kassas wat een voordeel is. Maar de broodjes zijn helaas niet altijd even vers. Het brood is wat taai en de sla soms al bruin. Ook redelijk duur.

29 maart 2016 beoordeeld

Snel afhaaladres van vers belegde broodjes en verse sappen. Er zijn ook wat zitplaatsen maar eten meenemen is hier gebruikelijk.

21 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier vaak voor voor een lekkere espresso of cappuccino maar deze keer liet ik me verleiden door de lekker ruikende wortelsoep met gember. Deze was zeer lekker en redelijk geprijsd. Als altijd is de bediening zeer vriendelijk. Een echte aanrader in dit prijsgamma.

Reizigers die Pulp bekeken, bekeken ook

Brussel, België

In Pulp geweest? Deel je ervaringen!