Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Als we aankomen zit er een groep mensen te vergaderen in de lobby. Aangezien de lobby nogal klein is, ga je daar niet zitten omdat je het gevoel krijgt dat je stoort. De kamer is mooi ingericht, best groot. Alleen een designlamp is kapot en niet alle stopcontacten doen het. Vrijdagochtend is het ontbijt kneuterig gezellig, er zijn maar weinig gasten. Zaterdagochtend is de ontbijtruimte een HEL! De ontbijtruimte is veel te klein voor alle hotelgasten dus we moeten in de lobby wachten maar de temperatuur in de ontbijtruimte is zo hoog opgelopen dat wij hier helemaal niet willen ontbijten en vertrekken voor een ontbijt buiten de deur. Bij de receptie vraag ik naar de manager, die is er niet, maar gaat me bellen. ‘S avonds geef ik aan dat de manager niet heeft gebeld, het antwoord is: ‘ we moeten maar een mail sturen.’ Zondagochtend besluiten we vroeg te gaan ontbijten... er is eigenlijk geen plek maar we schuiven dicht op elkaar aan een klein tafeltje. Het is een ware chaos... alles is op, het wafel-apparaat verbrand iedere keer en de enige kelner die er rondloopt is het overzicht volledig kwijt.... best zielig hoe die iedere keer aan iedereen zijn excuses moet aanbieden. Verder was vrijdagavond en zaterdagavond de wijn op in de lobby... en kregen onze 2 kinderen samen 1 deken. Oja, de rekening klopte natuurlijk niet toen we weg gingen, daar moet je dan ook weer over discussiëren, heel jammer allemaal. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!!

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Olivier L, General Manager van 9Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Chère Kim,
Je me permet de vous répondre afin de rectifier vos dire. Car nous avons un profond respect et professionnalisme, mais il aurait également fallu que vous respectiez notre personnel et un minimum de politesse. Lors de votre arrivée la taille de l'accueil est en cohérence avec la taille de l'établissement vous avez l'occasion de consulter les photos lors de votre réservation. L'accueil s’effectue l'un après l'autre, vous avez marqué un profond rejet lorsque la personne à l'accueil ne s'est pas exprimé dans votre langue! Puis également lors que le soir elle allait vous aider pour vous servir les verres de vins vous êtes entrée dans une colère impressionnante, ce qui est un manque de respect par rapport à notre personnel et que je ne peux en aucun cas accepter. Le lit de vos enfant est un lit doubles d'où la seul couette double. Pour le petit déjeuner il y avait tous ce dont vous aviez besoin et le serveur vous a même proposer de vous servir à l'étage si vous le désiriez, ce que vous avez refusé. Nous vous avons offert le petit déjeuner le premier jours pour vous monterez notre bonne intention. Et quand à insulter le manager 'd'idiot" cela n'est simplement pas correct et ne nécessitait donc pas que vous soyez rappeler.
Je pense donc sincèrement que vous vous êtes trompez d’établissement, car si vous prenez le temps de lire nos nombreux commentaires vous vous en apercevrez très rapidement. .
Bien à vous.

Beoordeeld op 17 september 2017

We verbleven voor de tweede keer in het 9Hotel Sablon in een superior room. De kamer was tiptop in orde en vooral het bed is zalig. De ligging in het centrum van Brussel en in combinatie met het leuke zwembadje en sauna vinden wij ideaal. Het ontbijt is heel erg lekker. Wij zijn erg tevreden over de service. Een aanrader.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Olivier L, Directeur van 9Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Beste
Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Bedankt ook voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt.
Wij wensen u hierbij nogmaals te bedanken.
En hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen.
Genegen groeten.

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Modern, kleinschalig hotel met fijne sfeer en goede ligging. Prettig en hulpvaardig personeel. Geen bar ook niet op de kamer, wel selfservice diverse drank in de lounge. Geen restaurant, wel eten te bestellen en goede ontbijt faciliteiten. Hoger prijsniveau, waarschijnlijk door het zeer kleine binnenzwembad. Wij hadden een dag lauw water in de douche door technische problemen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Olivier L, Directeur van 9Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Beste
Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Bedankt ook voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt.
Wij wensen u hierbij nogmaals te bedanken.
En hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen.
Genegen groeten.

Beoordeeld op 3 maart 2017

Dit zalig stadshotel heeft hemelse bedden. De sauna en het zwembad beneden zijn zalig op koude regenachtige dagen. Het hotel en de kamer zijn piekfijn. 's Morgens geniet je van een fantastisch ontbijt.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Olivier L, Directeur van 9Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Dear David,
I am glad to know you enjoyed your stay with us and the time you took to share your experience here on this website. It means a lot to be recommended, and I sincerely thank you for choosing The 9 Hotel Sablon.
We look forward to welcoming you back soon.

Warm regards,

Beoordeeld op 27 februari 2017

Dicht bij centraal station. Vlakbij de zavel met restos. Mooie kamers. Vriendelijk onthaal. Klein zwembadje en sauna maar leuk na vermoeiende dag. Prima ontbijt. Gratis koffie en thee in receptie. In kamer ook 2 flesjes mineraal water gratis.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Olivier L, Directeur van 9Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Dear Nicob480,

I am glad to know you enjoyed your stay with us and the time you took to share your experience here on thiswebsite. It means a lot to be recommended, and I sincerely thank you for choosing The 9 Hotel Sablon. All the service will be the same over 9 Hotel Collection around Europe
We look forward to welcoming you back soon.

Warm regards,