“Heerlijk ontbijt”

Geclassificeerd als nr. 2 van 24 Bakkerijen in Brussel
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk ontbeten. Vriendelijke bediening die Frans en Engels spreken. Het enige minpuntje is dat de menukaart alleen in het Frans is. Er hangt een heerlijk relaxte sfeer, mooie vitrine en een heerlijke open keuken!

Schrijf een beoordeling

26 juni 2016 beoordeeld

de beste bakker in Brussel waar je ook ter plaatse in de bakkerij waar de bakkers aan het werk kan genieten van heerlijke taarten of broodjes

24 april 2016 beoordeeld

Charli is iets duurder dan de gewone bakker, maar is dan ook één van de weinige verse bakkers gelegen in het centrum van Brussel. Het brood is zwaar van textuur, maar overheerlijk in combinatie met de vissalades van Mer du Nord.

26 februari 2016 beoordeeld

Een ommetje gemaakt om deze morgen daar koffiekoeken en brood te halen. Alles wordt ter plekke gemaakt in een open keuken. De koffiekoeken en het brood smaken echt authentiek. Het brood heeft nog een zurige smaak, wat normaal is. In de supermarkt zit een brood gewoon vol suiker. Het brood en koeken zijn wel een pak duurder dan we gewoon zijn in de supermarkt. Maar uiteraard is dit wel te verantwoorden, door het gebruik van biologische producten en de handarbeid.
De bakkerij ligt midden de levendige buurt rond het Sint-Katelijneplein. Overdag en 's avonds is het over de koppen lopen, maar om 8u 's morgens is het heel rustig in de straat. Behalve bij Charli waar er al een gezellige drukte heerste. Mij zien ze zeker terug...

25 november 2015 beoordeeld

Het brood van Charli is het beste brood in Brussel, mijn kinderen eten hun brood het liefst, ze eten het liever dan het witte zachte brood bij andere bakkers.

Reizigers die Boulangerie Charli bekeken, bekeken ook

In Boulangerie Charli geweest? Deel je ervaringen!