“Echt zijn kwalificatie waard”
Beoordeling van Alexandre

Alexandre
Reserveren met
Alexandre is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 29 van 4.096 Restaurants in Brussel
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad, super fijne presentatie, overheerlijke gerechten, vlotte bediening
Een aanrader , vooral hun zakenlunch s middags : gewoonweg klasse

Datum van bezoek: augustus 2016

24 december 2016 beoordeeld

We hadden het restaurant afgehuurd voor een feestelijk diner en dat was een absolute meevaller. Professionele bediening en presentatie van de gerechten. Orginele combinatie van ingrediënten. Licht en smakelijk. Uitstekende aangepaste wijnen. Ook de koffie en de begeleidende zoetigheden waren top.

Datum van bezoek: december 2016
15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt binnen en krijgt onmiddellijk een gezellig huiskamergevoel. Je kan kiezen uit een kleine menu (degutaties - voor - hoofd - dessert) of 6 gangenmenu. Wij kozen het klein menu aan 75€ pp. De degustaties waren klein en verassend. Heerlijke smaakcombinaties en een uiterst vlotte bediening. Heerlijk vers gebakken brood op tafel en mooi gedocereerde borden. Zeer vriendelijk personeel en lekker dessert! Aanrader.

Datum van bezoek: december 2016
7 augustus 2016 beoordeeld

Dit restaurant met zijn combinatie van een fijn hoogstaand menu en een vriendelijke gastvrouw heeft was voor mij ene ontdekking en heeft mij bekoord. We komen zeker terug om nog eens te proeven.

Datum van bezoek: juli 2016
19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest voor de verjaardag van mijn vrouw met een aantal vrienden en we waren leuk verrast. Reeds bij de verwelkoming door het zeer vriendelijke personeel werden we in het Nederlands aangesproken. Het is een zeer leuk kader zonder al te veel franjes. De gastvrouw was heel vriendelijk en stelde ons een lekker huisaperitief voor op basis van een citroenlikeur.
We gingen voor het grand menu bestaande uit twee voor, twee hoofd en twee nagerechten.
Het menu was uitermate lekker en een feest voor het oog. Wat er op ons bord werd geschilderd deed de apetijt enkel toenemen.
De wijnen waren zeer mooi gekozen .
Misschien niet de goedkoopste bestemming, maar het was een leuke avond en we hebben er echt van genoten.
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Alexandre bekeken, bekeken ook

In Alexandre geweest? Deel je ervaringen!