“Gastronomische verwennerij”
Beoordeling van Alexandre

Alexandre
Reserveren met
Alexandre is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 3.984 Restaurants in Brussel
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt binnen en krijgt onmiddellijk een gezellig huiskamergevoel. Je kan kiezen uit een kleine menu (degutaties - voor - hoofd - dessert) of 6 gangenmenu. Wij kozen het klein menu aan 75€ pp. De degustaties waren klein en verassend. Heerlijke smaakcombinaties en een uiterst vlotte bediening. Heerlijk vers gebakken brood op tafel en mooi gedocereerde borden. Zeer vriendelijk personeel en lekker dessert! Aanrader.

7 augustus 2016 beoordeeld

Dit restaurant met zijn combinatie van een fijn hoogstaand menu en een vriendelijke gastvrouw heeft was voor mij ene ontdekking en heeft mij bekoord. We komen zeker terug om nog eens te proeven.

19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest voor de verjaardag van mijn vrouw met een aantal vrienden en we waren leuk verrast. Reeds bij de verwelkoming door het zeer vriendelijke personeel werden we in het Nederlands aangesproken. Het is een zeer leuk kader zonder al te veel franjes. De gastvrouw was heel vriendelijk en stelde ons een lekker huisaperitief voor op basis van een citroenlikeur.
We gingen voor het grand menu bestaande uit twee voor, twee hoofd en twee nagerechten.
Het menu was uitermate lekker en een feest voor het oog. Wat er op ons bord werd geschilderd deed de apetijt enkel toenemen.
De wijnen waren zeer mooi gekozen .
Misschien niet de goedkoopste bestemming, maar het was een leuke avond en we hebben er echt van genoten.
Zeker een aanrader

15 december 2015 beoordeeld

Wij gingen hier op een avond een maand geleden, voor ze deze week een ster van Michelin kregen. Zijn sterrenrestaurants gewoon maar Echt tegengevallen. Om 20h waren we daar alleen, op het einde waren er twee tafels bijgekomen (2+3). Eerst 10min alleen (ze waren nog niet klaar?), dan gemaakt vriendelijke ober (puur theater) voor een glaasje champagne a 18€! ( toen nog geen ster...). Daarna geen keuze in het menu, enkele hapjes goed maar niet echt veel, hoofdschotel ok, en dan gedaan. Petit menu a 75€ met aangepaste wijnen + 35€ voor 2,5 glas goeie maar goedkoop gevonden wijn in Portugal, Sicilie, ..... Compleet overroepen en veel, veel te duur.

30 oktober 2015 beoordeeld

Ik bezocht dit restaurant meerdere malen met zakenpartners en werd steeds opnieuw verrast door de culinaire spitsvondigheden van de chef. s' Middags kan je eer terecht voor een culinaire lunchwandeling tegen een redelijke prijs. s' Avonds betaal je de Michelinster voor meer uitgebreide menukeuzes. Het restaurant heeft een beperkt aantal tafels en leent zich voor betere zakengesprekken.

Reizigers die Alexandre bekeken, bekeken ook

In Alexandre geweest? Deel je ervaringen!