“Goede frieten”

Keukens: Belgisch, Fastfood
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
31 mei 2018 beoordeeld

Voor een werkklus in Brussel, dan staan er een paar dingen op het schema. Een daarvan zijn frieten. Hier een puntzak frieten gekocht met mayonaise. Ik kan er kort over zijn: goede frieten.

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening en kwaliteit van frietjes!! Het was zeer druk maar toch werden we vlot bediend. Je kan rustig blijven zitten en genieten van je pakje friet!
Aanbod sauzen is wel ietwat beperkt

5 februari 2018 beoordeeld

Rond een uur of twee 's nachts op vrijdagnacht een frietje hier komen eten.
Echt een aanrader!

Frieten waren goed en smaakvol, maar wat écht opviel waren de zeer vriendelijke werknemers. Iedereen was oprecht en glimlachte, ondanks de drukte en het tijdstip (midden in de nacht!).
Zelfs overdag hebben soms horecamedewerkers moeite met een glimlach, maar bij deze mannen was dit alles behalve een probleem.

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje, wel aan de kleine kant. Met een beetje mooi weer zit het terras vol. Bij ons regende het en moesten we binnen een plekje opzoeken. Wij hadden geluk dat we heel snel een plekje vonden. Heerlijke patat, saus zelf te kiezen en gezellig eten

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de drukte op zaterdagavond hadden wij het geluk een zitplaats te veroveren met zicht op het keukengebeuren. Onvoorstelbaar hoe efficiënt en toch vriendelijk mensen aan een overheerlijke portie frites met toebehoren worden geholpen. Wij hebben genoten van de lekkere frites en het hele gebeuren dat zich voor onze ogen afspeelde

Reizigers die Fritland bekeken, bekeken ook

In Fritland geweest? Deel je ervaringen!