“Top in onze hoofdstad Brussel”
Beoordeling van Hotel Amigo

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Hotel Amigo
Beoordeeld als nr. 2 van 198 hotels in Brussel
13 december 2016 beoordeeld

Ideale uitvalsbasis in het hartje van Brussel.Ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is hun teveel gevraagd en alles steeds met een glimlach. Krantje 's ochtends aan de deur, ruime kamer (upgrade als lid van LHW) bad en douche. Heel aangename sfeer in het hotel ook in de bar. Fijn annex restaurant. Ideaal om de kerstsfeer op te snuiven in Brussel. Kom zeker nog terug met de kids (hebben speciale formules).

• Verbleef: December, 2016, reisde alleen
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Amigo
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 september 2016 beoordeeld

Uitstekend klassehotel in hartje Brussel, gelegen in zijstraat van de Grote Markt, ideaal (en toch helemaal geen last van lawaai op straat)!Personeel opvallend vriendelijk en behulpzaam, absoluut niets op aan te merken!

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Camille_Aznavour, Guest Relations van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2016

Dear geertv316,

Thank you for this nice review following your recent stay with us.

All the team is pleased to read that you enjoyed the location of our property very much. It is also a great joy to learn that you found us remarkably friendly and helpful during your overall stay at the Hotel Amigo. Your compliments are most appreciated.

Looking forward to taking care of you again.

Sincerely,

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super ruime kamer, heerlijke slaapkamer en een zeer grote badkamer. Kortom een echt super hotel, mooi gelegen in het centrum van Brussel met veel leuke restaurantjes in de buurt. Even lekker winkelen is ook geen probleem want het centrum is op loopafstand!

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Camille_Aznavour, Guest Relations van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Dear rekiwaho,

Thank you very much for this nice feedback following your recent experience at the Hotel Amigo.

It is a pleasure to read you enjoyed the decoration and the size of the rooms as well as the great location of our property, a short walk from the Grand Place and the main shopping streets of Brussels.

All our team do thank you for your visit and hope to welcome you back for your next stay in Brussels.

Yours,

16 augustus 2016 beoordeeld

Het ontbijt was zeker in orde.Alsook de rustige ruime kamer met uitzicht op de achterkant van het stadhuis.
Het personeel was vriendelijk en behulozaam en de kennis van het Nederlands was beter dan in sommihe andere grote Brusselse hotels
Het restaurant was tiptop.
Met de beste wil van de wereld kan ik niets negatiefs vinden
Zeker voor herhaling vatbaar

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

Dear beerke_beer,

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us.

We are delighted to hear you had a pleasant stay at the Hotel Amigo and that you will come back to visit us.
It fits all the team with great joy to know you enjoyed our spacious and quiet rooms as well as the BoCConi restaurant.

We truly hope to welcome you back soon.

Best wishes,

19 februari 2016 beoordeeld

Ongelooflijke service ! (auto stallen, bagage op de kamer,...) Grote luxe op de kamer en badkamer. Prima schoenpoetsdienst. Veel kunstvoorwerpen op de kamer die ook te koop zijn. Fantastisch bed. 5 sterren ontbijt. Echt een heel aparte ervaring. Doen als je iemand echt wil verrassen. Prijzen in het weekend lager. Gewoon doen !

Kamertip: Het uitzicht is minder belangrijk dan de kamer zelf
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
4 januari 2016 beoordeeld

Het hotel straalt prestige uit ! Zeer comfortabel en goede ligging. Het hotelpersoneel is behulpzaam en zeer vriendelijk ! Geweldig dat er een voiturier is . Parking wel 30 euro . Dat is vrij duur. Goed ontbijt !

• Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
17 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van zoveel lovende recensies kregen wij het idee dat we voor een super luxe romantisch weekend toch echt bij het Amigo moesten zijn. Om die reden hebben we 2 nachten in dit hotel geboekt.
Vol verwachting liepen we door de gang van het hotel,maar toen bekroop ons het gevoel dat we niet hoefden te rekenen op overweldigende luxe (het was helemaal schoon, maar heel standaard en dus geen bijzondere ambiance). Eenmaal in de kamer bleek dit helemaal juist. De kamer was klein en eigenlijk vrij simpel. De badkamer daarentegen was ongeveer net zo groot als de kamer en helemaal van rood/oranje marmer. Het moet je smaak zijn.
Alles was super schoon en het ontbijt was inderdaad heel erg goed (koffie viel tegen,maar wel veel keuze qua beleg en erg lekker). Het uitzicht van de kamer was verschrikkelijk, we keken tegen een enorme ijzeren stellage aan en een grauw pand. Wij hebben na 1 nacht besloten om voor de tweede nacht een ander hotel te kiezen, omdat we meer sfeer wilden. Nu komt dit wellicht een beetje zeurderig over, maar ik vind dat je voor een enorm bedrag toch echt wel iets spectaculairders mag verwachten (niet alleen een grote schone badkamer).
Al met al, wij waren dus absoluut niet onder de indruk van de inrichting of de kamerfaciliteiten. We kregen er geen: wow gevoel van.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
E-Leenders, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2015

Beste Nienke A,

Mag ik u bedanken voor uw commentaar. Ik vind het natuurlijk erg vervelend om te lezen dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken.

Hotel Amigo heeft een grote keuze van kamers; van een Classic kamer tot aan een Royal Suite, van kamers met uitzicht op het UNESCO Stadhuis tot kamers met meer privacy - het is voor ons de uitdaging om onze gasten met de keuze van de voor hen juiste kamer te helpen. De style en het design van het hotel is 'understated', rustige kleuren en ruimtelijk ingerichte kamers met verfijnde details en materialen.

Ik hoop van harte dat u Hotel Amigo nogmaals zal bezoeken en dat u ons de gelegenheid geeft om de voor u juiste kamer te vinden. Eenmaal gevonden zorgen wij er voor dat het keer op keer voor uw specifieke wensen zal klaar staan.

Vriendelijke groet,

Edward Leenders
General Manager

P.s. De koffie zullen we snel verbeteren!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brussel bekeken
op 0.6 km afstand
The Dominican
nr. 19 van 198 in Brussel
2.209 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Amigo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Amigo

Adres: Rue de l'Amigo 1-3, Brussel 1000, België (Voorheen Rocco Forte Hotel Amigo)
Locatie: België > Brussel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Brussel
Nr. 9 zakenhotel in Brussel
Nr. 9 romantisch hotel in Brussel
Nr. 22 familiehotel in Brussel
Prijsklasse: € 188 - € 455 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Amigo 5*
Aantal kamers: 173
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Amigo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Rocco Forte Amigo
Forte Hotel Brussels
Forte Brussels
Brussels Forte

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?