Beoordeeld op 3 januari 2019

Hier begin 2019 een nacht overnacht. Hotel ligt in een luxe winkelstraat. Kamers zijn niet het meest modern maar wel schoon, stil en op de 10e verdieping voorzien van een groot balkon (1009 in ieder geval). Kamer heeft airco, apart toilet en badkamer. Verder airco, Nespresso machine, kluisje etc. Parkeren kan in één van de naastgelegen garages (19,-/dag) of op straat.

Kamertip: Grotere kamers op 10e verdieping hebben groot terras
Datum van verblijf: januari 2019
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019

Hallo Dennis,

Bedankt voor je loftrompet! We vinden het altijd fantastisch als onze gasten echt genoten hebben van hun verblijf. We denken dat jullie in een andere garage hebben geparkeerd, ons garageprijs is 15€/dag en light achter het gebouw (Livournestraat 12).

Wij wensen jullie graag het allerbeste voor het nieuwe jaar en tot snel!

Vriendelijke groet,
Jeremy Hillegeer, General Manager

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam hotel gelegen aan de Louizalaan op loopafstand shopping Paradise Louiza en leuke restaurantjes. Het personeel is altijd vriendelijk. Inmiddels diverse kamers gehad. Altijd netjes, schoon en een prima verblijf tijdens zakenreizen. Sommige kamers beschikken ook over een (ruim) balkon met zitje. Het ontbijtbuffet is goed. Ruime keuze aan broodjes, stokbroden en brood en beleg. Heerlijke verse jus d' orange, sapjes een volautomatische koffie machine met ruime keuze aan koffie.
Uiteraard kent dit Hotel ook een member programma. Leuke upgrade, uitjes of opties om in andere hotels te overnachten. Helaas is de keuze aan hotels beperkt tot Noorwegen, België of Nederland.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Geachte Jeroen,

Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

We zijn blij dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons. Ook vinden we het fijn dat ons ontbijtbuffet u gesmaakt heeft. Het is met plezier dat we u elke keer mogen ontvangen.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat u onze gezellige ligging aangeeft als een pluspunt.

Ons team bedankt u voor het compliment en verwelkomt u in de toekomst graag opnieuw.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Jeremy Hillegeer, General Manager

Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamer, smaakvol ingericht. Goede bedden, fijne zithoek met bank en stoel. Grote tv met veel zenders. Erg schoon. Mooie lobby. Locatie is prima, veel winkels restaurants om de hoek. Kortom 4 sterren waard.

Datum van verblijf: januari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Geachte Marion,

Wat leuk dat u zo genoten hebt van uw verblijf in Thon hotel Bristol Stephanie.

We vinden het altijd leuk als we zo een positieve review krijgen.

De kamer is inderdaad heel ruim, we behoren tot de hotels met de grootste kamers in de stad.

En wat fijn dat u onze locatie goed vond, er zijn verschillende restaurants en winkels op loopafstand. Ons hotel bevindt zich op de bekende shoppingstraat van Brussel, de Avenue Louise. Op enkel 1.4 km van het hotel vindt u ook de bekende chocolatiers en antiek markt.

Alleszins hartelijk bedankt voor de hoge rating die u ons gegeven hebt.

We hopen je spoedig terug te zien in ons hotel.
Jeremy Hillegeer, General manager

Beoordeeld op 22 december 2017

Nu een keer naar een hotel in Brussel hoog geweest en super goed bevallen.
Fantastisch hotel met eigen parkeer gelegenheid, super kamer en geheel schoon. Het personeel is erg verzorgend naar de gasten.Top ontbijt (champagne ontbrak alleen)

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

De grootste kamer die we ooit gehad hebben in een hotel. Zeer goed om te relaxen. Het ontbijt is meer dan compleet. In het restaurant krijg je 15% korting. Het menu is overheerlijk aan een budgetvriendelijke prijs. Aan te bevelen hotel en zeer goed gelegen om te shoppen.

Datum van verblijf: november 2017