Beoordeeld op 28 september 2017

Had gisteren een meeting in het hotel. Prettige en lichte vergaderruimte en ook verder prima verzorgd. Koffie, kannen met water en ook gezonde snacks en fruit op tafel. Ongedwongen sfeer zonder overbodige poespas.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 mei 2017

Hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer ruim en heerlijk bed. Prima ontbijt' geen spek en eitjes maar het aangeboden was van zeer goede kwaliteit. Bar heeft mooie en gemakkelijk zitjes, bartender sympathiek en overheerlijke coctails

Kamertip: overal rustig, goede isolatie
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 februari 2017

In het Aloft in Brussel tref je vriendelijke medewerkers.

De kamers zijn ruim en voorzien van douche, een heel goed bed, bureau, grote flatscreen, strijkfaciliteiten, enz.
De kamer heeft een kleine koelkast die niet gevuld is. The gym is niet zo groot, maar heeft een aardige verscheidenheid aan apparatuur.

Wij waren met drie personen in het hotel. Allen lid van het loyalty programma en hebben allemaal rond dezelfde tijd geboekt. Toch liepen de tarieven meer dan € 40,- uiteen. Het hotel is goed, maar zeker niet bijzonder. Daarmee had de boeker de de laagste prijs een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, terwijl de boeker met de hoogste prijs wel erg veel moest betalen voor wat hij kreeg.

TIP: Wanneer je bij de bar naar buiten loopt tref je een heel goed sushi restaurant genaamd SushiOui Belliard. Echt een aanrader!

Op Place Jourdan vind je op loopafstand een verscheidenheid aan restaurants. Voor een geweldige Italiaanse lunch adviseer ik Le Iene, 38 Froissart straat. Om de hoek bij het hotel en zeer de moeite waard.

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Gabriel U, General Manager van Aloft Brussels Schuman Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Hi Cornelis B,

thank you for your great review! We all love to read about stays like yours.

Next time don't hesitate to ask the talents for good recomendations in Brussels! We will make sure you visit the good adresses...

As for the rates, indeed our rates change constantly. This allows us to have rooms free until the last minute for our travellers.

We look forward to welcoming you soon again!

Gabriel & the talents of the Aloft Brussels Schuman

Beoordeeld op 11 november 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, met uitstekende bedden en een ruime frisse kamer.
De medewerkers zijn heel vriendelijk en uiterst klantgericht. In- en uitchecken is heel erg efficiënt, waardoor bij het uitchecken er bijna geen wachttijd is.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juni 2016

Leuk en modern/jong zakelijk hotelconcept goed gelegen in Europese wijk. Mooie (business)kamers voorzien van alle nodige comfort. Leuke gemeenschappelijke ruimtes. Eenvoudig maar correct ontbijt. Enige minpuntjes: zeer kleine parking (max 10 wagens) die niet te reserveren is; hoge prijs voor de geboden luxe (245 €/nacht).

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken