“Zomers weekend ”

zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2.189 van 4.397 Restaurants in Brussel
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk café met een prachtig zonneterras dat zicht heeft op de Kunstberg. Dit pand heeft nog dienst gedaan als pop up radio studio voor radio 1 tijdens de Bel 10 uitzendingen enkele jaren geleden. Enige nadeel is de wel erg prijzige drankkaart. Zeker een plek waar ook Michiel zou komen tijdens een bezoek aan onze hoofdstad. Ideaal om eens te verpauzen tijdens een wandeling.

Datum van bezoek: september 2019

20 augustus 2019 beoordeeld

Echt een aanrader! Het restaurant biedt allerlei lekkere gerechtjes aan met een goede prijs/kwaliteit. Het terras is super gezellig met een snelle en vriendelijke bediening op een toplocatie in Brussel!

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

25 min moeten wachten op bestelling te kunnen doorgenomen ( gewoon pintje ) terwijl terras voor 1/5 gevuld is. Personeel loopt rond en negeert hun klanten, liever op smartphone zitten, sigaretje, plantjes water geven etc. Enkel Engelstalig personeel. Jammere uitbating voor een toplocatie.

Datum van bezoek: juli 2019
Escape65857432567, Gérant van Plein Publiek BXL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Geachte klant,

Mijn excuses voor je slechte ervaring. We hebben sinds uw laatste bezoek een wisseling van personeel gehad.

Ons personeel heeft smartphones om bestellingen aan te nemen, wat voor klanten verwarrend kan zijn. Het personeel heeft ook strikte orders om de planten water te geven vanwege de hitte, maar de klanten komen eerst. We vragen onze medewerkers om Nederlands, Frans en Engels te spreken, maar als we extra's nodig hebben en andere medewerkers niet kunnen werken, moeten we wel personeel accepteren dat een van de drie talen spreekt.

Onze service was prachtig verbeterd en we hopen dat u ons restaurant opnieuw komt bezoeken. Aarzel niet om contact op te nemen met Victoria, de locatiemanager op het restaurantnummer, om een ​​tafel te reserveren.

Met vriendelijke groeten

19 juli 2019 beoordeeld

Wat een avond! Super mooi terras waar je rustig een drankje kunt nuttigen met uitzicht over de kunstberg. Daarna kan je binnen lekker genieten van eten dat geinspireerd is door de kunstwerken van Bruegel. Geweldig ervaring en beleving! Later kan je op de avond nog het nachtleven induiken met verschillende concepten dus voor ieder wat wils. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Ideaal om samen met vrienden de verschillende tapas-bordjes van Paul Delrez te proberen. Prijs/kwaliteit is goed want je kan zelf kiezen of je de grote of kleine versie wilt. Heel gezellig om nadien nog even te blijven plakken voor een drankje!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Plein Publiek BXL bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

In Plein Publiek BXL geweest? Deel je ervaringen!