Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie in het hartje van Brussel. Goed bereikbaar, metro letterlijk naast de deur. Studio was schoon en erg netjes. Jammer dat de studio pas na 1 week schoongemaakt wordt en je telkens met dezelfde handdoek moet doen........... Badkamer was erg comfortabel en het aparte toilet is ideaal.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Laurence B, General Manager van Adagio Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Beste gast,

Beoordeeld op 20 april 2017

alles ok niets op aan te merkenµ
topligging midden het verkeersvrij centrum van brussel.
dichtbij supermarkten,restaurants,cafes en winkelstraten.
ook welkom met je huisdier.

minpunt(duur parkeren in brussel)

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 december 2016

We hebben geweldig genoten van een weekendje Brussel in dat apparthotel. Ons bed werd vanuit de muur opgemaakt. Geen gebruik gemaakt van hun ontbijt. We hadden alles zelf om de hoek gekocht. Prima te doen. Alles was compleet. Klein keukentje, 24 uurs receptie. Ik zou er zo weer naar toe gaan.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 maart 2016

Het hotel is ideaal gelegen op loop afstand van de Grote Markt en al zijn uitgaansgelegenheden naast de deur is de ingang van de Metro zodat je overal in de stad snel en gemakkelijk kan komen. En op redelijke loopafstand zijn er grote parkeergarages waar je wel tegen betaling heel goed en veilig je auto kan parkeren.

• Verbleef: maart 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 26 december 2015