“Gezellig en lekker gegeten”
Beoordeling van Davi Thai

Davi Thai
Geclassificeerd als nr. 816 van 4.098 Restaurants in Brussel
3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Thai. Vriendelijke bediening. Leuke ambiance. Wij hebben héérlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.

Datum van bezoek: februari 2018

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur, vriendelijke bediening, lekkere keuken. Prijs kwaliteit dik in orde. Zeker en vast een aanrader wanneer in centrum Brussel. Ruime kaart en lekkere wijnen.

Datum van bezoek: januari 2018
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Brussel in de buurt van de beurs is het gokken waar je goed terecht komt.
Met Davi hadden we goed beet.
Fijne atmosfeer, vlotte bediening met humor en zeer prima gerechten.
De aanduiding op de kaart dat de pittigheid aangeeft, is behoorlijk correct. Extra uitleg over gerechten krijg je hier met de glimlach. Zeer tevreden over ons bezoek.
Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2017
2 augustus 2017 beoordeeld

Zeer goede Thai die ik al jaren bezoek.
Mooi interieur, vriendelijke bediening en vooral heel lekker eten aan democratische prijzen.
Aanraders: zeevruchtensoep voor 2, langzaam gegaarde spareribs en de pikante zeevruchtensalade.
Zeer voordelig lunchmenu.

Datum van bezoek: juli 2017
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk! Het terras is leuk om te zitten en de bediening zeer vriendelijk. Tip: kip met cashewnoten.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Davi Thai bekeken, bekeken ook

In Davi Thai geweest? Deel je ervaringen!