Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Eten ok, maar onvriendelijke bediening en reclame voor lunchmenu die er niet voldoende bleek te zijn.”
Beoordeling van Brasserie Mundy

Brasserie Mundy
Geclassificeerd als nr. 2.998 van 4.047 Restaurants in Brussel
Gegevens restaurant
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten ok, maar unfair dat ze een lunchmenu met 2 gangen voor 17 euro aanprijzen terwijl ze er niet voldoende van hebben. Zo wordt je verplicht de duurdere a la carte gerechten te nemen. Beetje vreemd daar we er tegen openingsuur waren - ook bij vertrek stond het nog steeds aangeduid dus dit is duidelijk bewuste strategie... Bediening bovendien uiterst onvriendelijk.

Bedank Tom G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (13)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal

1 - 5 van 13 beoordelingen

3 juli 2017 beoordeeld

We hadden geen last van onvriendelijk personeel of lange wachttijden, Misschien had dit te maken met ons aankomstuur na 13.15 uur. We werden vrij snel geholpen, zowel qua drank, brood als schotels. Het eten was heel lekker, maar niet bovenhemels ook. Alles aan heel correcte prijzen van aperitief tot aan de hoofdschotel. Dessert hebben we niet genomen.

    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
Bedank Robyns M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 april 2017 beoordeeld

Eenvoudige lekkere keuken in een prachtig kader.
Menu is beperkt maar eerlijk, en vooral zeer betaalbaar.

    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
Bedank K C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cedric H, Owner van Brasserie Mundy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.

Reizigers die Brasserie Mundy bekeken, bekeken ook

 

In Brasserie Mundy geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding